معرفي بهترين سايت هاي ايران
رپورتاژ آگهي رايگان در سايت بست فارسي

برترين شركت هاي هواپيمايي ايران كدامند؟

مسافرت كردن يكي از لذت بخش ترين كار هايي است كه انسان ها دوست دارند انجام دهند. مخصوصا در مواردي كه خستگي هاي زيادي را احساس ميكنند، دوست دارند با سفر كردن به جا هاي جديد، حال و هوايي تازه كنند و انرژي دوباره كسب كنند. احتمالا شما هم با ما هم نظريد كه در اكثر مواقع، مسافرت كردن با هواپيما جذاب ترين و دوست داشتني ترين نوع سفر كردن است كه نسبت به بقيه روش ها، مزيت هاي فوق العاده اي را شامل ميشود.

مسافرت با هواپيما باعث ميشود كه خستگي مسير اصلا به چشم مان نيايد، در سريع ترين زمان ممكن به مقصد برسيم، از خدمات مختلفي بهره مند شويم و بسياري ديگر از مزاياي مختلف كه هر شخصي با يك بار سفر كردن به وسيله هواپيما متوجه آن ها ميشود. حالا كه درباره سفر كردن با هواپيما و مزاياي آن صحبت كرديم، دغدغه اي كه به وجود مي‌آيد، انتخاب شركت هواپيمايي مناسب و قابل اعتماد است كه رضايت حداكثري مشتريان را در سال هاي اخير كسب كرده باشد.

دقت كنيد كه اگر چه مسافرت با هواپيما ميتواند تجربه اي جالب و متفاوت به نظر برسد، اما همه چي به شركت هواپيمايي كه انتخاب ميكنيد بستگي دارد. به همين دليل ما در اين مقاله، ابتدا به ويژگي هايي كه بهترين شركت هاي هواپيمايي بايد داشته باشند اشاره ميكنيم و در نهايت ۱۰ تا از بهترين شركت هاي هواپيمايي ايران را كه محبوبيت بالايي در بين افراد دارند و جزو پر فروش ترين ها هستند، به شما معرفي ميكنيم تا مشكلي در خريد بليط سفرتان براي شما پيش نيايد و لذت بخش ترين سفر عمرتان را تجربه كنيد.

اسامي شركت هاي هواپيمايي ايران,برترين شركت هاي هواپيمايي ايران,بهترين شركت هاي هواپيمايي ايران

ويژگي بهترين شركت هاي هواپيمايي ايران

جلب نظر تمامي افراد و كسب رضايت تمامي مشتري ها امري محال است كه حتي اگر شركت هاي هواپيمايي حداكثر تلاش خودشان را هم بكنند، باز هم نميتوانند به آن برسند. چرا كه ممكن است ويژگي كه از نظر يك مشتري مزيت محسوب ميشود، از نظر مشتري ديگر بسيار نا مطلوب باشد. به هر حال ما سعي كرده ايم تا چند مورد از بهترين ويژگي هاي شركت هاي هواپيمايي، كه از نظر اكثريت افراد، بايد وجود داشته باشند را براي شما دسته بندي كنيم.

پذيرايي و خدمت رساني

يكي از ويژگي هايي كه نظر افراد مختلف را به خود جلب ميكند، نحوه پذيرايي كردن و خدمت رساني شركت هاي هواپيمايي است. معمولا مسافرت كردن با هواپيما براي بسياري از افراد استرس آور است و برترين شركت هاي هواپيمايي ايران با خدمت رساني درست به افراد، ميتواند باعث از بين رفتن استرس شان و حفظ آرامش آن ها شود. هم چنين دادن هديه هاي كوچك به بچه ها باعث ثبت يادگاري از شركت هواپيمايي ميشود و در مراجعه دوباره افراد تاثير گذار خواهد بود.

كيفيت و ايمني پرواز

در سفر هوايي بر خلاف سفر زميني، خبري از ترافيك و تصادفات متعدد نيست. پرواز هاي هوايي اگر چه از امنيت بالايي برخوردار هستند و معمولا امن ترين وسيله حمل و نقل، هواپيما ميباشد، اما در صورت بروز مشكل، بيشتر به چشم افراد مي‌آيد و باعث استفاده كمتر از هواپيما ها ميشود. حال شركتي كه بتواند كيفيت هواپيما هاي خود را تاييد كند و قبل از هر سفر، به خوبي هواپيما را چك كند، قطعا مسافران پرواز با كيفيت تري را تجربه خواهند كرد و سالم به مقصد خواهند رسيد.

جلب اعتماد مشتري

قطعا يكي از فاكتور هاي مهمي كه همه مسافران به آن توجه ميكنند، نداشتن تاخير و كنسلي پرواز ها است. تا حد زيادي اين موارد كنترل نشده هستند و بستگي به آب و هوا دارند. اما شركت هاي هواپيمايي بايد سعي كنند كه جلوي كنسل شدن پرواز ها به بهانه هاي مختلف را بگيرند. در ضمن قيمت گذاري مناسبي داشته باشند و قيمت ها را خيلي بالا تعيين نكنند.

برقراري ارتباط با مشتري ها

ارتباط گرفتن درست با مشتري ها نه فقط در زمينه بهترين شركت هاي هواپيمايي ايران بلكه در هر شغلي لازم و ضروري است. رفتار افراد در ذهن ما ثبت ميشود و باعث تصميم گيري ما براي استفاده دوباره از خدمات و يا محصولات آن شركت ميشود. احتمالا براي شما هم پيش آمده كه بعد از مراجعه به كاركنان يك كسب و كار براي حل مشكل، در صورتي كه فرد با شما به خوبي ارتباط بگيرد، حتي اگر نتواند مشكل را حل كند، به شما حس خوبي ميدهد و ترجيح ميدهيد كه باز هم از همان جا استفاده كنيد.

پس يكي از مهم ترين ويژگي هاي شركت هاي هواپيمايي استخدام افرادي خون گرم و صميمي است كه به خوبي به تمامي سوالات مشتريان پاسخ دهند و هيچ گونه تندي و رفتار بدي از خود نشان ندهند.

قابليت فروش بليط آنلاين

در دنياي امروز همه ما سعي ميكنيم كه از وقت مان نهايت استفاده را ببريم و از خريد هاي آنلاين كمك بگيريم. منتظر ماندن در صف براي خريد بليط هواپيما و يا هر چيز ديگري، جزو مواردي هستند كه هيچ كدام از ما تجربه آن ها را دوست نداريم. پس بهترين شركت هاي هواپيمايي بايد از قابليت فروش بليط به صورت آنلاين برخورد دار باشند تا مسافران خريد راحتي را تجربه كنند.

معرفي ۱۰ تا از بهترين شركت هاي هواپيمايي ايران

در ادامه قصد داريم تا ليست بهترين شركت هاي هواپيمايي ايران كه از هر نظر برترين هستند را به شما معرفي كنيم.

بهترين شركت هاي هواپيمايي ايران,بهترين شركت هواپيمايي ايراني,ليست بهترين شركت هاي هواپيمايي ايران

شركت هواپيمايي ايران اير | Iran Air Airlines

اغراق نكرده ايم اگر كه شركت هواپيمايي ايران اير را بهترين شركت هواپيمايي ايراني دانست كه جزو قديمي ترين ها هم محسوب ميشود، بدانيم. تاسيس شركت هواپيمايي ايران اير در سال ۱۳۲۵ اتفاق افتاد و اولين فعاليت هاي اين شركت با نام هما (هواپيمايي ملي ايران) انجام شد. ايران اير اولين پرواز خود را در مسير تهران مشهد انجام داد. اين شركت هواپيمايي در حال حاضر پرواز هاي مختلفي به بيشتر از ۴۰ مقصد، هم در داخل كشور از طريق فرودگاه مهرآباد و هم به خارج از كشور از طريق فرودگاه بين المللي امام خميني دارد.

نام شركت هاي هواپيمايي ايران,اسامي شركت هاي هواپيمايي ايران,برترين شركت هاي هواپيمايي ايران

طبق آمار هاي موثق، حدود هفت ميليون نفر در سال، شركت هواپيمايي ايران اير را براي سفر هاي خود انتخاب ميكنند. پس همان طور كه آمار ها ميگويند، ايران اير شركتي بسيار موفق در جلب رضايت مشتري ها است. ايران اير در حال حاضر ۱۷ فروند هواپيما دارد كه تعدادي از آن ها براي جا به جايي مسافر و بعضي از آن ها هم براي حمل بار به كار گرفته ميشوند.

چند تا از اين هواپيما ها به صورت نو خريداري شده اند تا مسافران نگراني از بابت مشكلاتي كه ممكن است در اثر نقص فني براي هواپيما پبش بيايد نباشند و سفر آرامي را تجربه كنند.

اسامي شركت هاي هواپيمايي ايران,برترين شركت هاي هواپيمايي ايران,بهترين شركت هاي هواپيمايي ايران

شركت هواپيمايي ماهان | Mahan Airlines

شركت هواپيمايي ماهان كه به عنوان بزرگ ترين شركت خصوصي و برترين شركت هاي هواپيمايي ايران شناخته ميشود، در سال ۱۳۷۱ اولين فعاليت خود را آغاز كرد. ماهان همواره تلاش ميكند تا از ناوگان هاي جديد و به روز استفاده كند و امنيت را براي مسافران خود به ارمغان بياورد. فعاليت اوليه اين شركت هواپيمايي با دو فروند (واحد شمارش وسايلي مثل هواپيما) هواپياماي توپولوف صورت گرفت. سپس در كمتر از ده سال بعد، اين شركت موفق شد تا دو فروند هواپيماي ايرباس را نيز به مجموعه خود اضافه كند و توانايي جا به جايي مسافران بيشتري را داشته باشد.

اسامي شركت هاي هواپيمايي ايران,برترين شركت هاي هواپيمايي ايران,بهترين شركت هاي هواپيمايي ايران

آمار ساليانه جا به جايي مسافران از طريق شركت هواپيمايي ماهان حدود پنج ميليون نفر است. اين كه هواپيمايي ماهان توانسته است به همچين رشدي در حمل مسافر برسد بي دليل نبوده و اين رشد را مديون ارائه خدمات با كيفيت، كم ترين ميزان تاخير در پرواز ها، اهميت به ايمني پرواز ها و رعايت اصول و استاندارد هاي جهاني بوده است. يكي از خدمات جذابي كه شركت ماهان ارائه ميدهد، تشكيل باشگاه مسافران است. با عضويت در اين باشگاه به ميزان مايل هايي كه با هواپيماي ماهان طي ميكنيد به انواع كارت هاي كلاسيك، نقره اي، طلايي، طلايي پلاس و… دست پيدا ميكنيد و با استفاده از اين كارت ها، از خدمات ويژه اي بهره مند ميشويد.

اسامي شركت هاي هواپيمايي ايران,برترين شركت هاي هواپيمايي ايران,بهترين شركت هاي هواپيمايي ايران

شركت هواپيمايي كيش اير | Kish Airlines

همه ما از جاذبه هاي ديدني كيش مطلع هستيم و دوست داريم سفر به اين مكان ديدني را با بهترين شركت هواپيمايي انجام دهيم. كيش اير يكي از شركت هاي بسيار موفق براي سفر هاي داخلي و خارجي به شمار مي‌ آيد. جالب است بدانيد كه اگر چه اولين فعاليت هاي اين شركت با اجاره كردن دو فروند هواپيما بوده است، اما امروزه اين شركت داراي ۷ فروند هواپيماي بوئينگ MD، ۲ فروند هواپيماي فوكر ۱۰۰ و ۲ فروند هواپيماي ايرباس A321 يعني در كل ۱۱ فروند هواپيما ميباشد و اين پيشرفت را با تلاش هاي شبانه روزي براي بهبود كيفيت و خدمت رساني و همچنين جلب نظر مثبت مشتريان به دست آورده است.

اسامي شركت هاي هواپيمايي ايران,برترين شركت هاي هواپيمايي ايران,بهترين شركت هاي هواپيمايي ايران

شركت هواپيمايي كيش اير كه در ليست بهترين شركت هاي هواپيمايي ايران قرار گرفته اولين شركتي در ايران است كه موفق به كسب گواهينامه IOSA  شده است. گواهينامه آيوسا به ما اطمينان ميدهد كه شركتي كه براي پرواز انتخاب كرده ايم، از امنيت و اهميت بالايي برخوردار است و آن ها را براي ما تضمين ميكند.

اسامي شركت هاي هواپيمايي ايران,برترين شركت هاي هواپيمايي ايران,بهترين شركت هاي هواپيمايي ايران

شركت هواپيمايي قشم اير | Qeshm Airlines

شرت هواپيمايي قشم اير يكي ديگر از بهترين شركت هاي هواپيمايي است كه ادعا ميكند در ارائه خدمات به مسافران و هم چنين رعايت كردن بالا ترين اصول و استاندارد هاي كيفي، بسيار حرفه اي عمل ميكند و مشتريان را راضي نگه ميدارد. البته كه اين موضوع توسط مسافراني كه با هواپيمايي قشم اير پرواز داشته اند مورد تاييد قرار گرفته و رضايت آن ها، با كيفيت بودن اين شركت را به ما اثبات ميكند.

 

 

ادامه در سايت بست فارسي

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۰ آبان ۱۴۰۲ ] [ ۰۷:۳۲:۲۸ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

تبلیغات شما
درباره وبلاگ

بست فارسي اولين مركز معرفي سايت هاي برتر ايران است و عملكرد بسيار شگفت انگيزي از خود در اين زمينه نشان داده است. ما در Bestfarsi شما را با بهترين برندهاي موفق ايران آشنا مي كنيم. رپورتاژ آگهي رايگان يكي از مهمترين خدمات سايت بست فارسي مي باشد كه شما مي توانيد كسب و كار اينترنتي خود را به عنوان بهترين سايت ايران در حوزه هاي مختلف و در قسمت ثبت رپورتاژ آگهي رايگان ثبت كنيد تا ما شما را به ديگران معرفي كنيم. ابتدا توضيحاتي در مورد سايت Bestfarsi.ir براي شما بازگو خواهم كرد
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی