معرفي بهترين سايت هاي ايران رپورتاژ آگهي رايگان در سايت بست فارسي
|
تاثير رپورتاژ آگهي بر سئورپورتاژ آگهي گونه اي از تبليغات است كه در آن خواننده مطالب شما را مي خواند، اين گونه تبليغات مانند يك متن ساده به نظر مي رسد و خواننده متوجه تبليغاتي بودن آن نمي شود. حتما فكر مي كنيد كه اين گونه تبليغات اثر خوبي بر روي خواننده خواهد گذاشت، درست است چون مشتري يا مخاطب بدون اين كه به تبليغات فكر كند تحت تاثير قرار مي گيرد. آشنايي با رپورتاژ آگهيرپورتاژ آگهي انواع مختلفي دارد كه مهم ترين آن ها: رپورتاژ آگهي تلويزيوني، رپورتاژ آگهي خبري و رسانه ديجيتال كه به طور كلي به آن ها رپورتاژ آگهي اينترنتي مي گويند، رپوتاژهاي آگهي كاغذي هم مانند روزنامه ها و رسانه هاي كثيرالانتشار هستند البته بايد توجه داشت كه نگارش متن هاي رپورتاژ آگهي اصلا راحت نيست. تاثير رپورتاژ آگهي و سئو يك سايتدر سئو، يك محتواي رپوتاژ آگهي مانند يك متن كه براي پست مهمان است نوشته مي شود. شما بايد لينك سايت مربوط به رپورتاژ آگهي را در متن آن دخيره كنيد تا براي موتورهاي جستجو فرستاده شود. داشتن يك لينك از وب سايت با اعتبار بالا سايت شما را به جاي خوبي خواهد رساند، اما سئو سايت شما را به طور مستقيم تحت تاثير نمي گذاردبلكه به صورت غيرمستقيم بر روي آن تاثير مي گذارد. با استفاده از رپورتاژ آگهي بازدهي سايت شما بالا رفته و مخاطبان زيادي از طريق لينك وارد سايت شما مي شوند كه اين افزايش ورودي بهبود سايت شما را به دنبال دارد و باعث افزايش رتبه سايت در گوگل مي شود. واكنش گوگل نسبت به رپورتاژ آگهيبه عنوان مهم ترين چيز اين را بدانيد كه لينك سازي يك كار كاملا تخصصي است و رپورتاژ آگهي هم با همين لينك كار مي كند. پس اگر لينك دهي طبق قوانين پياده سازي نشود نه تنها فايده و نتيجه اي ندارد بلكه ممكن است از طرف گوگل هم مجازات شويد. اين مسئله براي گوگل مهم است كه خواننده متوجه تبليغاتي بودن متن نشود، چون هيچ كاربري دوست ندارد به وسيله تبليغات گمراه شود. پس بهتر است در نگارش، متن رپورتاژ آگهي دقت كنيد به طوري كه خواننده متوجه نشود كه متن تبليغاتي است. لينك هاي نوفالو باعث مي شود گوگل شما را مجازات نكند. اگر در استفاده از اين لينك ها بي دقتي كنيد، گوگل رپورتاژ آگهي و بك لينك را برابر مي داند و سايت شما را جريمه خواهد كرد. نبايد رپورتاژ آگهي و لينك هاي خريدني در يك سطح باشند و بايد همه آن ها داراي تگ نوفالو باشند تا بر رتبه آن ها درگوگل اثر نكند. تفاوت فرآيند خريد بك لينك و رپورتاژ آگهي چيست؟ رپورتاژ آگهي و بك لينك را مي توان برادر يكديگر دانست اما با هم تفاوت هايي هم دارند. اكثر افراد به رپورتاژ آگهي اعتماد دارند. چون رپورتاژ آگهي هميشگي است و اين موضوع آن را مهم كرده است كه تفاوت اصلي آن با بك لينك نيز محسوب مي شود. نكات مهم در رپورتاژ آگهي كدام اند؟ممكن است با خودتان بگوييد چرا وقتي كه بك لينك هاي خريدني وجود دارند بايد از رپورتاژ آگهي استفاده كنيم؟(البته رپورتاژ آگهي رايگان هم وجود دارد) در صورتي كه بك لينك هاي خريدني بي دردسر هستند. اما رپورتاژهاي آگهي هميشگي بوده و در سايت شما باقي مي مانند و جهت تمديد آن ها نياز به پرداخت هزينه نيست اما بك لينك ها نياز دارند كه ماهانه براي آن ها هزينه اي پرداخت شود! اما قبل از خريد رپورتاژ آگهي به نكات زير توجه كنيد:
اسپم و اعتبار دامنه يك سايت طبق فاكتورهاي شركت moz دسته بندي مي شود كه با فاكتورهاي گوگل بسيار متفاوت است. متن هاي كپي شده در موتورهاي جستجو ناديده گرفته مي شوند، هر رپورتاژ نياز به يك متن منحصر به فرد خواهد داشت يعني متن نوشته شده نبايد در سايت خود شما هم وجود داشته باشد، هرچه متني كه مي نويسيد منحصر به فرد تر باشد، گوگل به آن توجه بيشتري نشان خواهد داد! نحوه خريد رپورتاژ آگهيخريد رپورتاژ آگهي يكي از نيازهاي مخاطبين سئو است. براي خريد رپورتاژ آگهي بايد به موارد زير دقت كنيد:
مشخصات فني رپورتاژآگهي: انتخاب موضوع مناسب، محتوا بايد به گونه اي باشد برند شما را در ذهن مخاطب به خوبي نمايش دهد بدون اين كه مخاطب متوجه تبليغاتي بودن آن شود. چرا استفاده از رپورتاژ آگهي براي تبليغ مناسب تر است؟
كدام نوع رپورتاژ آگهي از بقيه موفق تر است؟ قطعا موفقيت، را مي توان با توجه به مشاهده رپورتاژ هاي آگهي در سراسر دنيا متوجه شد اما از نظر ساير افراد رپورتاژي كه موجب خريد شود موفق تر است. گاهي ممكن است عمليات خريد به سرعت انجام نگيرد گاهي هم موجب برند سازي و وفاداري مشتري به سايت خواهد شد. فايده ها و مزيت رپورتاژ آگهيمردم رپورتاژ هاي آگهي را دوست دارند و آن ها را به عنوان اخبارهاي مفيد و قابل استفاده مي دانند، كه به آنها در خريدهايشان كمك خواهد كرد. رپورتاژآگهي اگر مناسب نوشته شود خيلي كمك خواهد كرد هم به صاحب سايت هم به مخاطب. علاوه بر اين براي خوانندگان نيز مي تواند جنبه سرگرمي داشته باشد. صاحبان سايت مي توانند با استفاده از رپورتاژ آگهي از رقبا پيشي بگيرند. رپورتاژ آگهي اين فرصت را فراهم مي كند كه يك شركت با اطرافيان تعامل برقراركند.
بهترين زمان براي منتشر كردن يك رپورتاژ آگهي زماني كه بين شما و رقبا رقابت شديدي وجود داشته باشد، مي توانيد با استفاده از رپورتاژ آگهي دوپينگ كنيد. بهترين زمان براي اين كار وقتي است كه جز ليست اول گوگل باشيد يا جايگاه قابل قبولي در موتورهاي جستجو به واسطه كلمه كليدي خود داشته باشيد. شما ميتوانيد در سايت بست فارسي مي توانيد در قسمت درج رپورتاژ آگهي رايگان، رپورتاژ آگهي رايگان بگذاريد.
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |