معرفي بهترين سايت هاي ايران
رپورتاژ آگهي رايگان در سايت بست فارسي

رپورتاژ آگهي خبري,تاثير رپورتاژ آگهي بر سئو,رپورتاژ آگهي رايگان

تاثير رپورتاژ آگهي بر سئو

رپورتاژ آگهي گونه اي از تبليغات است كه در آن خواننده مطالب شما را مي خواند، اين گونه تبليغات مانند يك متن ساده به نظر مي رسد و خواننده متوجه تبليغاتي بودن آن نمي شود. حتما فكر مي كنيد كه اين گونه تبليغات اثر خوبي بر روي خواننده خواهد گذاشت، درست است چون مشتري يا مخاطب بدون اين كه به تبليغات فكر كند تحت تاثير قرار مي گيرد.
متاسفانه مدتي است كه مخاطبان هوشيار شده و تبليغات زياد اعتماد آن ها را از بين برده و اين موضوع باعث شده كه هميشه در مقابل تبليغات گارد بگيرند و بازدهي تبليغات هم كاهش پيدا كرده است.
به همين دلايل است كه از رپورتاژ آگهي استفاده مي كنند، اين گونه تبليغات در زمينه برند سازي و تبليغات اينترنتي نتايج خوبي داده است. اين گونه تبليغ برعكس تبليغات ديگر هيچ وقت از صفحه وب حذف نمي شود و مشتري به صورت هميشگي به آن دسترسي دارد. اين روزها تبليغات ساده و سنتي معمول نمي توانند توجه افراد را به خود جلب كنند، به همين خاطر بهترين گزينه در دسترس براي شما استفاده از رپورتاژ آگهي است و بهتر است اصول و قواعد اين نوع تبليغات را فرا بگيريد.

آشنايي با رپورتاژ آگهي

رپورتاژ آگهي انواع مختلفي دارد كه مهم ترين آن ها: رپورتاژ آگهي تلويزيوني، رپورتاژ آگهي خبري و رسانه ديجيتال كه به طور كلي به آن ها رپورتاژ آگهي اينترنتي مي گويند، رپوتاژهاي آگهي كاغذي هم مانند روزنامه ها و رسانه هاي كثيرالانتشار هستند البته بايد توجه داشت كه نگارش متن هاي رپورتاژ آگهي اصلا راحت نيست.

تاثير رپورتاژ آگهي و سئو يك سايت

در سئو، يك محتواي رپوتاژ آگهي مانند يك متن كه براي پست مهمان است نوشته مي شود. شما بايد لينك سايت مربوط به رپورتاژ آگهي را در متن آن دخيره كنيد تا براي موتورهاي جستجو فرستاده شود. داشتن يك لينك از وب سايت با اعتبار بالا سايت شما را به جاي خوبي خواهد رساند، اما سئو سايت شما را به طور مستقيم تحت تاثير نمي گذاردبلكه به صورت غيرمستقيم بر روي آن تاثير مي گذارد. با استفاده از رپورتاژ آگهي بازدهي سايت شما بالا رفته و مخاطبان زيادي از طريق لينك وارد سايت شما مي شوند كه اين افزايش ورودي بهبود سايت شما را به دنبال دارد و باعث افزايش رتبه سايت در گوگل مي شود.

واكنش گوگل نسبت به رپورتاژ آگهي

به عنوان مهم ترين چيز اين را بدانيد كه لينك سازي يك كار كاملا تخصصي است و رپورتاژ آگهي هم با همين لينك كار مي كند. پس اگر لينك دهي طبق قوانين پياده سازي نشود نه تنها فايده و نتيجه اي ندارد بلكه ممكن است از طرف گوگل هم مجازات شويد. اين مسئله براي گوگل مهم است كه خواننده متوجه تبليغاتي بودن متن نشود، چون هيچ كاربري دوست ندارد به وسيله تبليغات گمراه شود. پس بهتر است در نگارش، متن رپورتاژ آگهي دقت كنيد به طوري كه خواننده متوجه نشود كه متن تبليغاتي است. لينك هاي نوفالو باعث مي شود گوگل شما را مجازات نكند. اگر در استفاده از اين لينك ها بي دقتي كنيد، گوگل رپورتاژ آگهي و بك لينك را برابر مي داند و سايت شما را جريمه خواهد كرد. نبايد رپورتاژ آگهي و لينك هاي خريدني در يك سطح باشند و بايد همه آن ها داراي تگ نوفالو باشند تا بر رتبه آن ها درگوگل اثر نكند.

تفاوت فرآيند خريد بك لينك و رپورتاژ آگهي چيست؟

رپورتاژ آگهي و بك لينك را مي توان برادر يكديگر دانست اما با هم تفاوت هايي هم دارند. اكثر افراد به رپورتاژ آگهي اعتماد دارند. چون رپورتاژ آگهي هميشگي است و اين موضوع آن را مهم كرده است كه تفاوت اصلي آن با بك لينك نيز محسوب مي شود.
خريد بك لينك نياز به تمديد ماهانه و هزينه دارد و اگر بك لينك شما از سايتي حذف شود براي گوگل هشدار ارسال مي شود و باعث مي شود اتفاقات جبران ناپذيري براي ساييتان رخ دهد.
به بك لينك هاي سايت هاي معتبر ايراني توجه كنيد. در مقابل رپورتاژ آگهي هميشگي بوده و نياز به تمديد مجدد نخواهد داشت و هيچوقت از سايت حذف نمي شود! همچنين به نسبت هزينه بازدهي خوبي خواهد داشت.

نكات مهم در رپورتاژ آگهي كدام اند؟

ممكن است با خودتان بگوييد چرا وقتي كه بك لينك هاي خريدني وجود دارند بايد از رپورتاژ آگهي استفاده كنيم؟(البته رپورتاژ آگهي رايگان هم وجود دارد) در صورتي كه بك لينك هاي خريدني بي دردسر هستند. اما رپورتاژهاي آگهي هميشگي بوده و در سايت شما باقي مي مانند و جهت تمديد آن ها نياز به پرداخت هزينه نيست اما بك لينك ها نياز دارند كه ماهانه براي آن ها هزينه اي پرداخت شود!

اما قبل از خريد رپورتاژ آگهي به نكات زير توجه كنيد:

  1. بهتر است ميان سايت شما و سايت تبليغاتي ارتباط محتوايي وجود داشته باشد.
  2. سايت هاي خبري را فراموش نكنيد.
  3. فاكتورهاي سنجش اعتبار دامنه را درنظر داشته باشيد، مقادير اين سنجش نبايد بيشتر از 50 باشد.
  4. امتياز اسپم سايت آگهي دهنده، هم بسيار مهم است سايت هايي كه اسپم آن ها 0 تا 3 است قابل اعتماد ترند.

اسپم و اعتبار دامنه يك سايت طبق فاكتورهاي شركت moz دسته بندي مي شود كه با فاكتورهاي گوگل بسيار متفاوت است. متن هاي كپي شده در موتورهاي جستجو ناديده گرفته مي شوند، هر رپورتاژ نياز به يك متن منحصر به فرد خواهد داشت يعني متن نوشته شده نبايد در سايت خود شما هم وجود داشته باشد، هرچه متني كه مي نويسيد منحصر به فرد تر باشد، گوگل به آن توجه بيشتري نشان خواهد داد!
بهتر است در سايت به تعداد مناسب لينك قرارداده و زياده روي نكنيد، چون اعتبار كل صفحه بر تعداد لينك ها تقسيم مي گردد و لينك زياد موجب اعتبار كم تر خواهد شد!
هر صفحه اي از سايت فقط نياز به يك لينك دارد، حتي اگر لينك هاي متفاوت و بيشتري بگذاريد گوگل فقط به اولين لينك توجه مي كند و بقيه را رد خواهد كرد، بهتر است در صفحاتي از لينك استفاده كنيد كه رقباي كمتر داشته باشد اين كار باعث بهتر ديده شدن آن خواهد شد. در كنار تمام مواردي كه، ذكر شد فيلم ها و تصاوير مناسب هم اثرگذار خواهند بود.

نحوه خريد رپورتاژ آگهي

خريد رپورتاژ آگهي يكي از نيازهاي مخاطبين سئو است. براي خريد رپورتاژ آگهي بايد به موارد زير دقت كنيد:

  • تعداد كلمات بين 700 الي 1200
  • پاراگراف ها به وسيله تگ هدينگ انجام شود.
  • انكرتكست ها بايد مشابه عبارتي باشد كه مي خواهيد به وسيله آن رتبه دريافت كنيد.
  • بهتر است در لينك سازي عبارات طولاني استفاده شود.
  • نوشتن پنج لينك در رپورتاژ آگهي كافي است.
  • يكي از لينك ها حتما بايد با نام برند باشد.
  • در متن رپورتاژ از تصاوير استفاده كنيد.
  • تمام لينك ها به صورت فالو ايجاد شوند.

مشخصات فني رپورتاژآگهي:

انتخاب موضوع مناسب، محتوا بايد به گونه اي باشد برند شما را در ذهن مخاطب به خوبي نمايش دهد بدون اين كه مخاطب متوجه تبليغاتي بودن آن شود.
خلاقيت به خرج دهيد و اين نكته را هم در نظر داشته باشيد كه سايتي كه قرار است به وسيله رپورتاژ آگهي براي شما تبليغ كند رتبه بالاتري از سايت خودتان داشته باشد.

چرا استفاده از رپورتاژ آگهي براي تبليغ مناسب تر است؟

  1. رپورتاژ آگهي برخلاف انواع ديگر تبليغات در قالب يك متن مفيد تبليغات انجام مي دهد.
  2. رپورتاژ آگهي در سايت مي ماند و تاثير بيشتري نسبت به ديگر نوع هاي تبليغات خواهد داشت.
  3. اعتبار سايت هايي كه رپورتاژآگهي انجام مي دهند بالاست و به برند شما هم اعتبار مي بخشد.
  4. با رپورتاژ آگهي به راحتي مي توان درآمد كسب كرد.

كدام نوع رپورتاژ آگهي از بقيه موفق تر است؟

قطعا موفقيت، را مي توان با توجه به مشاهده رپورتاژ هاي آگهي در سراسر دنيا متوجه شد اما از نظر ساير افراد رپورتاژي كه موجب خريد شود موفق تر است. گاهي ممكن است عمليات خريد به سرعت انجام نگيرد گاهي هم موجب برند سازي و وفاداري مشتري به سايت خواهد شد.

فايده ها و مزيت رپورتاژ آگهي

مردم رپورتاژ هاي آگهي را دوست دارند و آن ها را به عنوان اخبارهاي مفيد و قابل استفاده مي دانند، كه به آنها در خريدهايشان كمك خواهد كرد. رپورتاژآگهي اگر مناسب نوشته شود خيلي كمك خواهد كرد هم به صاحب سايت هم به مخاطب. علاوه بر اين براي خوانندگان نيز مي تواند جنبه سرگرمي داشته باشد. صاحبان سايت مي توانند با استفاده از رپورتاژ آگهي از رقبا پيشي بگيرند. رپورتاژ آگهي اين فرصت را فراهم مي كند كه يك شركت با اطرافيان تعامل برقراركند.

  • هزينه رپورتاژ آگهي كم است.
  • رپورتاژ آگهي يك روش براي ساخت بك لينك است كه مورد اعتماد هم مي باشد.
  • رپورتاژ آگهي ورودي هاي سايت شما را افزايش خواهد داد.
  • رپورتاژ آگهي موجب بهبود سئو سايت شما خواهد شد.
  • رپورتاژ آگهي باعث معتبرشدن برند شما خواهد شد.
  • بازدهي رپورتاژ آگهي چشمگير خواهد بود.
  • چون مخاطبان به خواندن مطالب رپوتاژ آگهي علاقه دارند، خوانندگان آن آمار بالايي خواهند داشت.

بهترين زمان براي منتشر كردن يك رپورتاژ آگهي

زماني كه بين شما و رقبا رقابت شديدي وجود داشته باشد، مي توانيد با استفاده از رپورتاژ آگهي دوپينگ كنيد. بهترين زمان براي اين كار وقتي است كه جز ليست اول گوگل باشيد يا جايگاه قابل قبولي در موتورهاي جستجو به واسطه كلمه كليدي خود داشته باشيد.

شما ميتوانيد در سايت بست فارسي مي توانيد در قسمت درج رپورتاژ آگهي رايگان، رپورتاژ آگهي رايگان بگذاريد.

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۵ تير ۱۳۹۸ ] [ ۰۶:۲۸:۰۴ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

تبلیغات شما
درباره وبلاگ

بست فارسي اولين مركز معرفي سايت هاي برتر ايران است و عملكرد بسيار شگفت انگيزي از خود در اين زمينه نشان داده است. ما در Bestfarsi شما را با بهترين برندهاي موفق ايران آشنا مي كنيم. رپورتاژ آگهي رايگان يكي از مهمترين خدمات سايت بست فارسي مي باشد كه شما مي توانيد كسب و كار اينترنتي خود را به عنوان بهترين سايت ايران در حوزه هاي مختلف و در قسمت ثبت رپورتاژ آگهي رايگان ثبت كنيد تا ما شما را به ديگران معرفي كنيم. ابتدا توضيحاتي در مورد سايت Bestfarsi.ir براي شما بازگو خواهم كرد
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی