معرفي بهترين سايت هاي ايران
رپورتاژ آگهي رايگان در سايت بست فارسي

تفاوت بك لينك و رپورتاژ آگهي,بك لينك,رپورتاژ آگهي رايگان

تفاوت اصلي رپوتاژ آگهي و بك لينك با هم چيست؟

رده بندي و بهينه بودن سايت تاثير مستقيمي در رتبه بندي آن ها در موتورهاي جستجو دارد. اگر گوگل بتواند از سايت هاي مختلف لينك هاي معتبري دريافت كند مي تواند به يك سايت اعتماد كرده و رتبه آن را افزيش دهد. رپورتاژآگهي و بك لينك از روش هاي مهم دريافت لينك از سايت ها به شمار مي روند.

كدام يك از اين دو مورد در بهينه سازي سايت ها نقش بيشتري دارند؟

براي پاسخگويي به سئوالات بالا بهتر است ابتدا با مفهوم بك لينك و رپورتاژ آگهي آشنا شويم. شما بايد بدانيد كه نقاط ضعف و قوت سايتتان كدام است؛ سپس با استفاده از بك لينك و رپورتاژ آگهي در جهت بالا بردن رتبه سايت آن ها را به كار ببريد.

با رپورتاژ آگهي، سايت خود را معرفي كنيد (بست فارسي اين كار را به صورت رپورتاژ آگهي رايگان انجام ميدهد)

رپورتاژآگهي در گذشته يعني قبل از به وجودآمدن وب سايت ها نيز وجود داشت. اساس كار رپورتاژ آگهي معرفي محصولات و جذب مشتري است. در اين روش شما از يك وب سايت كه بازديد خيلي بالايي دارد و درزمينه اخبار و اطلاع رساني فعاليت دارد مي خواهيد كه، از سايت شما يك گزارش غير تبليغي تهيه كند. در اين گزارش با چند لينك به سايت شما اشاره مي شود. در اين روش علاوه بر تبليغ، تعدادي لينك در رابطه با سايت خود براي معرفي محصولات هم در اختيار بازديدكنندگان قرار داده ايد. با اين وجود بازديدكنندگان سايت شما افزايش پيدا مي كنند و رتبه بالاي سايت را دنبال داريد.

رپورتاژ آگهي داراي چه ويژگي هايي است؟

اگر يك بار رپورتاژ آگهي سفارش دهيد، گزارشي كه از سايت شما گرفته شده براي مدت زيادي در سايت موردنظر مي ماند و مشتريان زيادي راجذب مي كند. لينك هايي كه در رپورتاژآگهي مورد استفاده قرار مي گيرند ازبك لينك هاي دائمي به شمار مي روند.

  • رپورتاژآگهي كه براي سايت شما انجام داده شده در بخش خاصي از سايت مورد نظر نگهداري مي شود و در صورتي ديده خواهد شد كه كاربر وارد آن قسمت شود.
  • رپورتاژآگهي اين امكان را براي شما فراهم مي آورد كه سايت و محصولات خود را معرفي نماييد و چند بك لينك با كلمات كليدي براي وب سايت خود داشته باشيد.
  • اگر هزينه اي كه صرف مي كنيد اهميت دارد رپورتاژآگهي براي شما مناسب است، چون در اين روش شما براي تبليغات فقط يك بار هزينه پرداخت كرده و نيازي به تمديد مجدد آن نداريد.
  • از اين نوع تبليغات بايد در برنامه ريزي هاي بلند مدت خود استفاده كرده و به يكبار اكتفا نكنيد. اما با اين وجود اگر تبليغات در يك سايت معتبر انجام گيرد ممكن است نيازي به تبليغات دوباره نباشد.
  • رپورتاژ آگهي شما را به دو هدف مي رساند، شما هم براي سايت خود تبليغ كرده ايد و هم بك لينك مفيدي براي سايت خود دريافت كرده ايد كه در رتبه بندي آن در گوگل نقش دارد.

بك لينك مناسب، باعث رشد سايت شما در رتبه بندي هاي گوگل مي شود

بك لينك از قسمت هاي مهم براي هرسايتي به شمار مي رود. گوگل سايت هايي كه بك لينك معتبر و بازديد بيشتري دارند را درصدر نتايج جستجو نمايش مي دهد. به همين دليل است كه اين روزها صاحبان بسياري از سايت ها در استفاده از بك لينك ها حساسيت به خرج مي دهند.

بهترين روش براي استفاده از بك لينك هاي مناسب نوشتن محتواي مناسب و جذاب، معتبر و مرجع است. با اين كه اين كار روشي مطمئن است، اما زمان زيادي طول خواهد كشيد تا بك لينك را دريافت كرده و به سايت ها معرفي شويد. براي همين بسياري با خريد بك لينك از سايت هاي معتبر براي سايت خود تبليغ مي كنند. البته بايد به اين نكته توجه داشت كه گوگل سايت هايي را كه بك لينك خريداري كرده اند تشخيص مي دهد و در رتبه بندي آن ها تاثير نمي گذارد. در خريد بك لينك شما يك يا چند كلمه كليدي از سايت را انتخاب مي كنيد و از سايت ديگري مي خواهيد كه در مطالبش از كلماتي كه شما به عنوان كلمات كليدي انتخاب كرده ايد استفاده كند و به سايت شما آن ها را لينك دهد. با اين وجود بازيد كنندگان از طريق آن كلمه كليدي وارد سايت شما خواهند شد. اما، اين روش داراي حساسيت هايي از جمله تشخيص خريد بك لينك توسط گوگل را در پي دارد و هزينه اي كه بابت خريد بك لينك صرف كرده ايد به هدر مي رود. با توجه به موارد گفته شده، منظور از كلمه بك لينك، بك لينكي است كه خريداري نشده بلكه به صورت طبيعي ايجاد شده. پس پيشنهاد ما به شما اين است كه اصلا بك لينك خريداري نكنيد، بلكه با محتواي مناسب افراد را جذب سايت خود كنيد. و به مرور تاثير بك لينك طبيعي بر روي سايت خود را مشاهده مي كنيد.

رپوتاژ آگهي يا بك لينك كدام مناسب تر است؟

با توجه به موارد گفته شده در بالا بايد متوجه تفاوت بك لينك و رپورتاژ آگهي شده باشيد. در هر دو روش بازديد از سايت شما افزايش پيدا مي كند. به طور كلي تفاوت اين دو زماني مشخص مي شود كه استراتژي تبليغاتي شما مشخص شده باشد. اگر بودجه مالي مناسبي داريد مي توانيد از هردوي اين موارد دركنار يكديگر استفاده كنيد. اما اگر مي خواهيد هزينه كمتري صرف كنيد از رپورتاژآگهي استفاده كنيد. با اين كه توليد محتواي مناسب هزينه بيشتري از رپورتاژ خواهد داشت، اما با توليد مقاله هاي جذاب و مناسب دريافت بك لينك هاي بيشتري خواهيد داشت. در واقع تفاوت اين دو به زمان و هزينه اي كه مي خواهيد صرف كنيد برمي گردد. هر كدام از اين دو روش داراي ويژگي هاي مثبت و خاص خود هستند و بستگي به انتخاب و خواسته خود شما دارد كه از كدام استفاده كنيد.

و در آخر بايد بدانيد كه استفاده از هر روش، نيازمند اين است كه از خواسته خود تعريف دقيق و مناسبي داشته باشيد. پس قبل از انتخاب هر روش، بهتر است با متخصصان و فعالان در اين زمينه مشورت كنيد.

شما ميتوانيد در سايت بست فارسي مي توانيد در قسمت درج رپورتاژ آگهي رايگان، رپورتاژ آگهي رايگان بگذاريد.

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۵ تير ۱۳۹۸ ] [ ۰۶:۳۱:۱۷ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

تبلیغات شما
درباره وبلاگ

بست فارسي اولين مركز معرفي سايت هاي برتر ايران است و عملكرد بسيار شگفت انگيزي از خود در اين زمينه نشان داده است. ما در Bestfarsi شما را با بهترين برندهاي موفق ايران آشنا مي كنيم. رپورتاژ آگهي رايگان يكي از مهمترين خدمات سايت بست فارسي مي باشد كه شما مي توانيد كسب و كار اينترنتي خود را به عنوان بهترين سايت ايران در حوزه هاي مختلف و در قسمت ثبت رپورتاژ آگهي رايگان ثبت كنيد تا ما شما را به ديگران معرفي كنيم. ابتدا توضيحاتي در مورد سايت Bestfarsi.ir براي شما بازگو خواهم كرد
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی