معرفي بهترين سايت هاي ايران
رپورتاژ آگهي رايگان در سايت بست فارسي

رپورتاژ آگهي چيست,تاثير رپورتاژ آگهي بر سئو,رتبه وب سايت

رپورتاژ آگهي چيست و تاثير رپورتاژ آگهي بر سئو به چه شكل است؟

در سال هاي اخير استفاده هاي فراواني از اينترنت شده و همين موجب مي شود تا روش هاي جديدي براي تبليغات و رپورتاژ هاي انلاين طراحي شود كه يكي از موثر ترين روشها براي فهم بهتر مخاطب و شناخت آن نسبت به محصول و يا خدمات مورد نظر استفاده از انواع تصاوير و ويدئو هاي تبليغاتي است كه مهم ترين روش توليد محتوا به صورت نوشتاري مي باشد.

خواسته گوگل اين است كه لينك هايي كه در رپورتاژ اگهي قرار دارند داراي تگ “rel=”no follow باشند تا اختلالي در پيج و رنك گوگل پيش نيايد به اين دليل كه لينك هاي رپورتاژ اگهي نبايد با لينك هايي كه قابليت خريدن را دارند يكسان باشد.
كه در غير اين صورت و رعايت نكردن مقرراتي كه گوگل تعييين كرده وبسايت جريمه مي شود.
و از همه مهم تر مخاطب بايد ار همان لحظه اول متوجه تبليغاتي بودن محتوا شود.

براي اكثر مخاطبان اين سوال پيش مي آيد كه توليد محتواي نوشتاري چه مزايايي مي تواند بر كسب كار اينترنتي داشته باشد؟
كه در پاسخ به اين سوال بايد گفت سئو بهترين گزينه است!

آيا رپورتاژ آگهي بر سئو و رتبه وب سايت من در گوگل تاثير دارد؟

توليد رپورتاژ آگهي رايگان مي تواند تاثير بسزايي بر روي سئو و رتبه سايت شما داشته باشد.
براي فهم بهتر رپورتاژ بايد بگوييم كه ارائه رپورتاژ آگهي مانند نوشتن يك پست مهمان است.
اگر كمي در مورد سئو و بهينه سازي در بهترين سايت هاي سئو كشور تحقيق كرده باشيد متوجه مي شويد كه نوشتن يك پست به صورت وبلاگي ميتواند كمك زيادي به سئوي سايت تان بكند.

مصلماً هنگامي كه قصد داريد يك رپورتاژ آگهي براي معرفي بهتر كسب و كار خود ارائه دهيد به سراغ وب سايت هاي معتبر ميرويد كه كاملاً مرتبط با تجارت تان هستند براي دسترسي به اين وبسايت ها كافيست در گوگل سرچ كنيد تا آنهايي كه از اعتبار بالايي برخوردار بوده و داراي ويژگي Domain Authority بسيار خوبي مي باشند، به راحتي در دسترس شما قرار گيرند. در اين پروسه با قرار گرفتن لينك وبسايت مورد نظر در متن رپورتاژ آگهي سيگنال هاي قوي براي موتور هاي جستجو ارسال مي شود كه قطعبه يقين داشتن يك لينك از يك وبسايت معتبر تاثير بسياري بر روي سئوي سايت شما دارد.

وبسايت هاي معتبري كه رپورتاژ آگهي منتشر مي كنند از بازديد زيادي برخوردار هستند و براي بازديد بيشتر از سايت خود مي توانيد لينك تان را در متن رپورتاژ آگهي قرار دهيد تا مخاطبان بيشتري به سمت سايت شما هدايت شوند. همچنين براي معرفي و شناخته شدن بهتر برند شما و جلب اعتماد و توجه مشتري بهتر است رپورتاژ آگهي خود را در سايت هاي معتبر ارائه دهيد.

گوگل درباره رپورتاژ آگهي چه نظري دارد؟

با گذشت زمان ارائه خدمات رپروتاژ آگهي در ميان وبسايت ها از محبوبيت خاصي برخوردار شده است و استقبال فراواني از آن شده رپورتاژ آگهي به محتوايي گفته مي شود كه ازاي مبلغ از پيش تعيين شده اي در قالب يك مقاله و يا يك خبر ارائه مي گردد.

از هدف هاي مهم گوگل اين است كه قسمت تبليغاتي يك رپورتاژ آگهي توسط نويسندگان به صورت كاملا واضح نمايش داده نشود و در صورت نمايش داده شدنش كاملا نامحسوس و غير مستقيم باشد كه مخاطب متوجه تبليغاتي بودن پست نشود.
زيرا از مهم ترين دغدغه هاي گوگل اين است كه انتشار اين محتواي پولي باعث گمراه شدن كابران و سوق دادن آنها به سمت تجارت هاي نامعبتر نشود.

اين موضوع در فوريه سال 2013 براي گوگل بسيار مهم شد هنگامي كه وب سايت Interflora در انگلستان فعاليت هايي در زمينه فروش گل آنلاين داشت و از اين رو كمپين رپورتاژ آگهي بزرگي ارائه داد و در نتايج گوگل اختلالات جدي ايجاد كرد.

اين قضيه در حالي بود كه همه ي توليد در كمپين Interflora به عنوان رپورتاژ اگهي انتخاب شده بودند و تمامي لينك هايي كه در مقاله ها قرار داشت با انكر تكست و يا Exact Match بهينه سازي شده بودند تا نتيجه بهتري در جستجو به دست بياورند، و هنگامي كه گوگل متوجه اين موضوع شد اين وبسايت را به همراه تمامي سايت هاي منتشر كننده رپورتاژ جريمه كرد.

از سال 2013 به بعد و بعد از اتفاقاتي كه گوگل با وبسايت Interflora از سر گذراند وبسايت هاي بيشتري براي كيفيت و بهبود رتبه خود به اين روش روي آوردند به همين دليل سرپرست تيم اسپم گوگل مت كاتس تصميم گرفت اخطارهايي در رابطه با اين موضوع به وب مستر ها بدهد.

او در يك ويدئو به وب مستر ها اخطاري جدي داد كه در صورت استفاده از رپورتاژ هاي اگهي بايد به دو نكنه مهم توجه داشته باشند اول از همه اطمينان حاصل كنند لينك هايي كه در محتواي آگهي استفاده مي شوند به صورت Nofollow بورده تا اختلالي در جستجوي طبيعي گوگل به وجود نياورند، زيرا اگر غير از اين باشد رپورتاژ آگهي كه ارائه شده با خريد لينك آن هيچ فرقي ندارد.

مت كاتس افزود : حتما مطمعن شويد كه بعد از ارائه آگهي رپورتاژ مخاطبان از اين موضوع مطلع شوند.
طوريكه مخاطب در همان نگاه اول متوجه شود كه با يك آگهي تبليغاتي مواجه شده و بعد تصميم به خواندن محتوا بگيرد.

پكيج رپورتاژ آگهي بايد در برگيرنده چه مواردي باشد؟

  1. مشاوره هاي تخصصي به صورت رايگان در مورد ايده هاي خبري براي كسب و كار شما.
  2. دادن يكسري اطلاعات لازم در خصوص انواع دسته بندي هاي رسانه اي و انتخاب درست پكيج.
  3. انتشار محتواهاي شخصي سازي شده، در رابطه با كسب و كار شما.
  4. ويرايش هاي استاندارد براي محتواي شما.
  5. تحليل و تعيين كليد واژه مناسب براي بهينه سازي و سئو سايتتان.
  6. پربازديد نمودن كسب و كار شما براي ديده شدن در بستر اينترنت.
  7. همكاري با شما در طول تمام مراحل و حتي پايان آن.
  8. تحليل و تعيين گزارشهاي كاربردي در خصوص حوزه كسب و كاري شما.

شما ميتوانيد در سايت بست فارسي مي توانيد در قسمت درج رپورتاژ آگهي رايگان، رپورتاژ آگهي رايگان بگذاريد.

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۵ تير ۱۳۹۸ ] [ ۰۶:۳۵:۰۱ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

تبلیغات شما
درباره وبلاگ

بست فارسي اولين مركز معرفي سايت هاي برتر ايران است و عملكرد بسيار شگفت انگيزي از خود در اين زمينه نشان داده است. ما در Bestfarsi شما را با بهترين برندهاي موفق ايران آشنا مي كنيم. رپورتاژ آگهي رايگان يكي از مهمترين خدمات سايت بست فارسي مي باشد كه شما مي توانيد كسب و كار اينترنتي خود را به عنوان بهترين سايت ايران در حوزه هاي مختلف و در قسمت ثبت رپورتاژ آگهي رايگان ثبت كنيد تا ما شما را به ديگران معرفي كنيم. ابتدا توضيحاتي در مورد سايت Bestfarsi.ir براي شما بازگو خواهم كرد
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی