معرفي بهترين سايت هاي ايران
رپورتاژ آگهي رايگان در سايت بست فارسي

رپورتاژ آگهي رايگان, رپورتاژ آگهي, نحوه درج رپورتاژ آگهي رايگان

رپورتاژ آگهي رايگان در سايت بست فارسي

امروزه اكثر كاربران با فضاي فناوري اطلاعات مخصوصاٌ اينترنت و وب گردي آشنايي كامل دارند. حتما شما هم از آن دسته از افراد هستيد كه مقالات متعددي را با عنوان رپورتاژ اگهي در سايت هاي متعدد مشاهده كرده ايد.

در عصرنوين استفاده از روش هاي تبليغاتي در حوزه تجارت اينترنتي باعث بهبود در كسب و كارهاي اينترنتي و بيشتر شدن درآمد آنها داشته است.

اگر از رپورتاژ اگهي رايگان در تبليغات اينترنتي به درستي استفاده شود مزاياي زيادي در كسب و كار شما دارد. در اين مقاله قصد داريم تا شما را ثبت رپورتاژ آگهي ارزان در سايت بست فارسي آشنا كنيم.

رپورتاژ آگهي چيست؟

براي داشتن فهم درست از مفهوم رپورتاژ آگهي در كسب و كار اينترنتي بايد نخست با اين واژه آشنا شويم. رپورتاژ آگهي (به لاتين Advertorial مي باشد كه  تركيبي از دو واژۀ Advertisment و Editorial است) به صورتي از آگهي مي گوييم كه به صورت يك گزارش به مخاطبان عرضه مي گردد، بدين معنا كه مخاطبِ رسانه، جنبه تبليغاتي اين گزارش را كنار گذاشته و تصورش اين است كه با يك گزارش كاملاً بي طرف روبرو است، و در نهايت همين بي طرف بودن لحنِ گزارش باعث اطمينان كردن مخاطبان مي شود.

رپورتاژ آگهي يا همان رپورتاژ خبري در واقع يك متن خبري به صورت مقاله، مصاحبه، گزارش، تصوير، ويديو و اينفوگرافي از طرف كسب و كار شما بوده كه در وب سايت هاي ديگر انتشار مي يابد. با استفاده از رپورتاژ آگهي رايگان شما مي توانيد اطلاعاتي درباره ي كسب و كار ديجيتال خود، همچون داستان برند، محصولات و يا حتي سبد خريدتان را در اختيار افراد علاقه مند در سراسر دنيا بگذاريد.

اولين اصل يك رپورتاژ آگهي رايگان را مي توان تلاشي سازمان يافته اي براي تقويت مزاياي استفاده از يك محصول يا خدمات در ذهن مخاطب دانست.

در وب سايت ها معمولاً رپورتاژ اگهي به صورت يك مقاله كاملاً بي طرف يا يك داستان است. در تلويزيون، اين نوع تبليغات را مي توان به صورت يك آگهي براي معرفي محصولات به بينندگان نمايش داد. معمولاً در برخي برنامه هاي راديويي هم اين نوع آگهي تبليغاتي را مي توان در ميان گفتگو مجريان برنامه با مهمان ها متوجه شد.

نمونه رپورتاژ آگهي در برنامه عصر جديد (شركت به پرداخت ملت)

همانگونه كه در اول مقاله اشاره شد، رپورتاژ آگهي اينترنتي، در اصل شباهت زيادي به نسخه چاپي خواهد داشت. در اين روش تبليغاتي اكثراً اشخاص حقيقي و حقوقي به منظور برندسازي يا معرفي محصولات كسب و كار خود، يك گزارش يا يك مقاله آموزشي را تهيه مي كنند.

در مرحله بعدي اين گزارش يا مقاله جهت انتشار به خبرگزاري ها، وب سايت هاي معتبر در حوزه كاري مرتبط يا وب سايت هاي پربازديد ارائه خواهد شد. بعد از آن  وب سايت هاي براي منتشر كردن رپورتاژ آگهي مبلغي مشخصي را دريافت كرده و آن مقاله را منتشر ميكنندكه بايد توجه داشته باشيد كه در بست فارسي رپورتاژ آگهي رايگان منتشر خواهد شد.

انواع رپورتاژ آگهي كدام است؟

بيشتر افراد تصور مي كنند كه، رپورتاژ آگهي علاوه بر قالب هاي متني و گزارش هاي خبري در قالب هاي ديگري نيز منتشر مي شود. پس در قدم اول بايد بدانيم هر رپورتاژ آگهي رايگان را در چه زماني و در كجا استفاده كنيم.
به جز قالب رپورتاژ آگهي رايگان، ويسرت ويليام رپورتاژ آگهي را به سه دسته زير تقسيم نموده است:

1-رپورتاژ آگهي تصويري

محتواي اين نوع رپورتاژ آگهي رايگان درون يك عكس قرار مي گيرد و بيشتر براي تبليغات از آن استفاده مي شود. شركت هايي كه مي خواهند محصولاتش را به نمايش بگذارند يا براي آن تبليغ كنند از رپورتاژ آگهي تصويري استفاده مي كنند. در اين نوع رپورتاژ آگهي رايگان بايد نگاه مخاطب را جلب كرد.

2-رپورتاژ آگهي دفاعيه

شركت هاي برند و معروف، بيشتر اوقات در معرض بحران هاي رسانه اي هستند كه بايد آن ها كم كرده يا حداقل به نفع خود تمام كنند. با استفاده از ابزار رپورتاژ آگهي دفاعيه شركت ها اين كار را انجام مي دهند.

3-رپورتاژ ژورناليستي

اين نوع رپورتاژ آگهي برعكس رپورتاژ دفاعيه مي باشد، شركت ها نظر رسانه ها را به سوي خود جلب مي كنند. هدف اصلي آن ها از اين كار نوشتن متني در مورد شركتشان است. اين نوع خبرها كه توسط ژورناليست ها در رپورتاژ آگهي انتشار مي يابد داراي ارزش بالايي است.

 

بازاريابي آنلاين و سئو

يكي از مشكلاتي كه اكثر سايت ها دارند اين است كه، از تمامي استاندارد هاي لازم سئو برخودار هستند و توليد محتواي مناسبي هم دارند اما رتبه مناسبي در گوگل ندارند! كه بهترين روش براي حل اين مشكل رپورتاژ مي باشد.

منتشر شدن رپورتاژ در انواع خبرگذاري ها و سايت هاي معتبر بهترين روش براي سئو سايت است و موجب مي شود تا روند رتبه سايت شما بالاتر برود.

همانطور كه ميدانيد روش هاي مختلفي براي تبليغات اينترنتي وجود دارد اما مزاياي رپورتاژ آگهي رايگان نسبت به ساير روش هاي تبليغات اينترنتي چيست؟

از مهم ترين مزاياي رپورتاژ در سايت ها مي توان به اثر گذاري بالاي آن بر روي كاربران اشاره كرد اين كار باعث اعتماد كابران هم ميشود. ماندگاري و قابليت نامحدود بودن آن موجب تاثير گذاري بيشتر آن هم مي شود و همچنين انتشار خبر در موتور جستجوي گوگل هم تاثير بسزايي دارد.

يكي ديگر از روش هاي مهمي كه موجب جذب مخاطب مي شود معرفي برند مورد نظر و معرفي كامل محصولات و يا خدمات وبسايت است. معرفي مديران برند هاي معتبر و مصاحبه با آنها در قالب يك مقاله و يا گزارش مي تواند اعتماد اكثر كاربران را جلب كند.

چگونه يك محتواي موثر بنويسيم؟

بهتر است محتوايي كه مخاطب قرار است در رپورتاژ آگهي بخواند كمي جنبه خبري داشته و يا در قالب يك مقاله توليد شود، همانطور كه مي دانيد اكثر كابران جذب مطالبي مي شوند كه تبليغات در آنها كاملا غير مستقيم بيان شود اين روش موجب مي شود تا تاثيرات بيشتري در ذهن مخاطب به جا مانده و او را كنجكاو تر كند.

همانطور كه مي دانيد تيتر مطالب تاثير بسزايي در دنبال كردن مطلب و خواندن آن دارد پس سعي كنيد از تيتر هاي جذاب استفاد كنيد.

همچنين بايد بدانيد كه برند هاي معروف و بزرگ از تصاوير و متحواي مرتبط استفاده مي كنند پس بهتر است از تكرار متن در سايت امتنا كنيد.

رپورتاژ آگهي در تبليغات اينترنتي به چه شكل است؟

در روش رپورتاژ آگهي اكثر شركت ها براي معرفي بهتر خدمات و يا محصولات خود از يك گزارش و يا يك مطلب آموزشي استفاده مي كنند و در مراحل بعدي اين گزارش ها در قالب خبري در وب سايت هاي معتبر كه از بازديد بالايي بر خوردا هستند، منتشر ميگردد.
و وب سايت هاي منتظر كننده با دريافت مبلغي تعيين شده گزارش مورد نظر را منتشر مي كنند.

 

قيمت رپورتاژهاي آگهي چگونه مشخص مي شود؟

قيمت رپورتاژ آگهي اصل و قانون خاصي ندارد و در سايت هاي گوناگون با يكديگر متفاوت است. هر سازماني طبق سياست هاي خاص خودش هزينه اي را براي رپورتاژ آگهي در نظر مي گيرد اما در بست فارسي شما ميتوانيد رپورتاژ آگهي رايگان ثبت كنيد.

چه فاكتورهايي بروي قيمت رپورتاژ هاي آگهي تاثير مي گذارند؟

از نظركارشناسان مهم ترين مسئله در تعيين قيمت رپورتاژ هاي آگهي به كيفيت وب سايت بر مي گردد. عوامل تشخيص دهنده كيفيت وب سايت ها به شرح زير است:

اعتبار دامنه و اعتبار صفحه: اين دو امتياز در رتبه بندي صفحه گوگل محسوب شده و فاكتوري براي تعيين قيمت و كيفيت نيز به شمار مي آيد. همچنين پيش بيني كننده ي رتبه بندي صفحه در موتور هاي جستجو نيز مي باشد، نتيجه اين پيش بيني امتيازي از 0 تا 100 خواهد داشت. موضوع اعتبار دامنه و اعتبار صفحه از مهم ترين معيار ها جهت تعيين قيمت رپورتاژ آگهي مي باشد.

اسپم اسكور: معياري جهت مشخص كردن اسپم سايت است كه امتياز 0 تا 100 را دارد. هرچه امتياز اين سايت به 100 نزديك تر باشد احتمال اسپم بودن سايت نيز بالاتر بوده و هزينه رپورتاژ آگهي نيز در آن ارزان تر است.

رتبه الكسا: هرچه تعداد بازديد كنندگان يك سايت بالاتر رود رتبه الكسا كاهش مي يابد و بالعكس. بنابراين با رتبه الكسا يك سايت مي توان قيمت رپورتاژ آگهي در آن را نيز مشخص كرد.

تعداد لينك هاي فالو: يكي از نكات مهم در بهبود سئو سايت مي باشد. هزينه رپورتاژ هاي آگهي را لينك هاي فالو آن سايت مشخص مي كند.

چقدر لازم است تا براي رپورتاژ آگهي هزينه كنيم؟

اين موضوع بستگي به كسب و كار شما در فضاي اينترنت دارد. به اين نكته هم توجه كنيد كه هميشه هزينه بالا به معني موفقيت و ديده شدن نيست! گاهي صرف هزينه هاي مناسب و هدفمند بسيار اثر گذار تر از صرف هزينه هاي بسيار كلان در راستاي رپورتاژهاي آگهي است.

جمع بندي: رپورتاژ آگهي رايگان بدهيم يا نه؟

براي اكثر كاربران اين سوال پيش مي آيد كه آيا ثبت رپورتاژ آگهي درست است يا نه؟ كه اگر اقدام به اين كار كنيد رپورتاژ هاي اگهي مي تواند به رتبه بندي سايت شما كمك بسياري كند و از طرف ديگر با توجه به قوانيني كه گوكل وضع كرده لينك هاي Follow نبايد در آن قرار بگيرند.

امروزه اكثر وبسايت هاي موجود در حال توليد رپورتاژ رايگان آنهم خلاف قوانين گوگل هستند و با اين حساب حتي شماهم مي توانيد از اين روش استفاده كنيد و بايد به اين موضوع توجه داشته باشيد كه كمپني گسترده اي در اين زمينه ايجاد شود.

بهترين كار اين است كه هر دو يا سه ماه يكبار، يك رپورتاژ آگهي در وبسايت خود قرار دهيد و مهم تر از همه فقط مي توانيد 5 عدد لينك در متحواي خود قرار دهيد، بخاطر همين گوگل كمي سخت تر مي تواند غير طبيعي بودن لينك هاي موجود در سايت تان را تشخصي دهد.

از اين رو اگر ميخواهيد بر قوانين گوگل پايبند بمانيد و نگرانيد كه ارائه رپورتاژ آگهي ممكن است به سئوي وبسايت تان ضرر برساند، مي توانيد از تگ Nofollow در لينك هايي كه قرار دارند استفاده كنيد، همين امر موجب مي شود تا وب سايت تان توسط گوكل جريمه نشود و از ترافيك حاصل از رپورتاژ استفاده كنيد.

نكاتي در خصوص رپورتاژ آگهي

نكات مهمي در خصوص رپورتاژ آگهي وجود دارد كه چند مورد از آن را شرح مي دهيم.
اول اينكه در رپورتاژ آگهي نميتوان به تمامي جرئيات يك كسب و كار پرداخت به اين ترتيب بايد مهم ترين نكته موجود در كسب و كار را فاكتور گرفته و در قالب يك مقاله و يا يك داستان براي مخاطبان شرح دهيد.
براي مثال گاهي اوقات هدف رپورتاژ براي قسمت سئوي سايت است و فقط به اهميت سئو و مزاياي آن در كسب و كار پرداخته مي شود، اما بايد اين موضوع را در نظر گرفت كه تمامي مطالب براي كاربران عادي است، پس بايد با نحوه نوشتاري ساده و عاميانه كار را ارائه داد و خيلي به جزئيات تخصصي نپرداخت.

از ديگر نكات مهمي كه بسيار حائز اهميت مي باشد، دقت بالا در علائم نگارشي، پاراگراف بندي، فهرست و عنوان هر آگهي مي باشد كه بهتر است قبل از انتشار توسط يك ويراستار چك شود.(توسط تيم بست فارسي چك ميشود)

يكي از تفاوت هاي مهمي كه در رپورتاژ و پست مهمان وجود دارد اين است كه، در پست مهمان مقاله آموزشي مرتبط با سايت ارائه شده ولي، در رپورتاژ، هدف از آگهي ارائه شده معرفي محصولات در قالب يك گزارش و يا مقاله مي باشد پس رپورتاژ را نبايد با پست مهمان اشتباه گرفت.
در محتوا از بياني شيوا و قابل فهم استفاده كنيد و با پارگراف هاي طولاني و تخصصي موجب گمراهي كاربر نشويد.

سعي كنيد در توليد محتوا از مطالب به روز استفاده كنيد به طور مثال محصولات و يا خدماتي را معرفي كنيد كه امروزه اكثر كاربران به دنبال آن هستند و براي درج آگهي رايگان خود از سايت هاي بي طرف استفاده كنيد، متن مورد نظرتان را در قالب داستان و يا يك مقاله خبري جذاب بنويسيد و حتما مزاياي محصول و يا خدمات خود را شرح دهيد.

مي توانيد براي تاثير سئو در رتبه بندي روي هر كلمه كليدي در متن يك لينك مرتبط بگذاريد، همچنين مي توانيد براي به وجود آوردن ايده هاي بهتر نمونه هاي رپورتاژي كه مرتبط با كسب و كار شماست را در سايت هاي مختلف جستجو و مطالعه كنيد.

پايان خوش رپورتاژ آگهي

درج رپورتاژ آگهي رايگان داراي زحمت فراواني است و داراي يك پروسه طولاني مي باشد براي مثال قبل از شروع كار بايد حتما اطلاعاتي كافي از محصول و يا خدمات مورد نظر شركت ها و برند ها جمع آوري كرده و از طريق متخصصين توليد محتوا آن را در قالب يك گزارش و يا يك داستان يا مقاله نوشت.
اما با تمام اين زحمت ها ارزش بسياري دارد زيرا همانطور كه قبلا گفتيم رپورتاژ آگهي براي همه كاربران اعم از آگهي دهندگان ، خوانندگان، و نشريه ها است.

در حال حاضر، تقريبا تمام رسانه‌ ها به‌ نوعي از «محتواي جاسازي‌ شده» (embedded content) استفاده مي‌ كنند؛ به اين شكل كه محصول يا برند آگهي‌ دهنده در برنامه‌ سازي آن رسانه يكپارچه مي‌ شود. دليل اين كار بسيار ساده است- جواب مي‌ دهد! عمل كرد رسانه هاي چاپي در امر انتقال هميشه جلو تر از ساير رسانه ها است به همين خاطر استفاده از رپورتاژ آگهي رايگان اهرمي منحصر به فرد براي كمك به مشتريان و كسب مي باشد.
پس شما مي توانيد مشتريان خود را به بهترين شكل ممكن راهنمايي كنيد تا داستان خود را از طريق رسانه شما به گوش كاربران شان برسانند.

فرم ثبت رپورتاژ آگهي رايگان

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۲۹:۴۳ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

تبلیغات شما
درباره وبلاگ

بست فارسي اولين مركز معرفي سايت هاي برتر ايران است و عملكرد بسيار شگفت انگيزي از خود در اين زمينه نشان داده است. ما در Bestfarsi شما را با بهترين برندهاي موفق ايران آشنا مي كنيم. رپورتاژ آگهي رايگان يكي از مهمترين خدمات سايت بست فارسي مي باشد كه شما مي توانيد كسب و كار اينترنتي خود را به عنوان بهترين سايت ايران در حوزه هاي مختلف و در قسمت ثبت رپورتاژ آگهي رايگان ثبت كنيد تا ما شما را به ديگران معرفي كنيم. ابتدا توضيحاتي در مورد سايت Bestfarsi.ir براي شما بازگو خواهم كرد
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی