معرفي بهترين سايت هاي ايران
رپورتاژ آگهي رايگان در سايت بست فارسي

بهترين سايت هاي دانلود فيلم و سريال

(بروزرساني آبان 98)

از گذشته تا كنون تماشاي فيلم و سريال يكي از سرگرمي هاي عموم در ايران بوده است و از اين منظر تماشاي فيلم ها و سريال هاي روز دنيا از جايگاه خاصي در بين مردم برخوردار مي باشد. در كشور ما چند سالي است كه دانلود از وب سايت هاي فيلم و سريال بسيار مورد توجه قرار گرفته است.

با توجه به پيشرفت روز افزون تكنولوژي، شاهد اين هستيم كه چگونه گوشي هاي هوشمند تبلت ها و ديگر ابزارهاي الكترونيكي جايگزين تلويزيون و فيلم هاي خسته كننده و تكراري اش شده اند. و همين آمار نشان دهنده اين است كه مردم زمان زيادي را صرف همين صفحه نمايش كوچك و يا بزرگي كه پيش روي خود دارند مي كنند. اين روزها سيل عظيم تماشاي ماراتن گونه فيلم در ميان مردم رواج يافته و تماشاي فيلم و سريال به يكي از اصلي ترين سرگرمي هاي مردم در سراسر جهان تبديل شده است.

از طرف ديگر بهترين سايت هاي ايران در زمينه فيلم، براي دانلود بروزترين فيلم ها و سريال هاي دنيا، در كشور با هم رقابت حرفه اي دارند و با اينكار مي توانند كاربران خود را هر روز بيشتر و مشتاق تر كنند.

سايت imdb چيست؟

كلمه IMDB كه برگرفته از كلمات Internet Movie Database به معناي بانك اطلاعاتي اينترنتي فيلم ها است. در سال 1987 كول نيدهام اهل انگلستان يكي از طرفداران پرو پا قرص سينما شروع به ساخت ليست هاي از بازيگران، كارگردانان و فيلم ها نمود و اولين گام هاي برپايي شركت IMDB را برداشت. در سال 1996 اين شركت تشكيل شد و در سال 1998 يكي از زيرمجموعه هاي Amazon.com شد. در اين پايگاه داده، اطلاعات كامل و جامع بازيگران، كارگردانان، عوامل توليد و غيره وجود دارد كه در سايت IMDb.com ارائه شده اند. هم اكنون كاربران مي توانند به اطلاعات بيش از 6000 فيلم دسترسي داشته باشند. كاربران ميتوانند امتيازي بين 1 تا 10 به فيلم ها بدهند. كه در نهايت ميانگين اين امتيازات رتبه يا نمره IMDb فيلم را تشكيل ميدهد.

يكي از مهم ترين مزاياي سايت IMDB اين است كه كاربران مي توانند با توجه به امتيازتي كه به هر فيلم در اين سايت داده شده، بهترين فيلم هاي سينماي جهان را شناسايي كرده و آن ها را براي تماشا انتخاب كنند.

بهترين سايت دانلود فيلم كدام است؟

اين بار بست فارسي در اين مقاله قصد دارد به تحليل و معرفي بهترين سايت هاي دانلود فيلم و سريال خارجي در سال 98 بپردازيد. اين آمار بر اساس رنك آلكسا، سرعت وب سايت، دسته بندي‌ ها و موارد تخصصي ديگر تا حد امكان بررسي و بر اساس رتبه اي كه بدست آورده اند ارائه شده است.

نكته: مخاطب عزيز در نظر داشته باشيد كه جهت دانلود با سرعت بالا از سايت هاي زير بايد حتماً اين نام مجاز نمي باشد و فيلترشكن خود را غيرفعال نماييد.

براي مشاهده كامل اين مقاله به بست فارسي مراجعه كنيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۷ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۴۰:۱۸ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

تبلیغات شما
درباره وبلاگ

بست فارسي اولين مركز معرفي سايت هاي برتر ايران است و عملكرد بسيار شگفت انگيزي از خود در اين زمينه نشان داده است. ما در Bestfarsi شما را با بهترين برندهاي موفق ايران آشنا مي كنيم. رپورتاژ آگهي رايگان يكي از مهمترين خدمات سايت بست فارسي مي باشد كه شما مي توانيد كسب و كار اينترنتي خود را به عنوان بهترين سايت ايران در حوزه هاي مختلف و در قسمت ثبت رپورتاژ آگهي رايگان ثبت كنيد تا ما شما را به ديگران معرفي كنيم. ابتدا توضيحاتي در مورد سايت Bestfarsi.ir براي شما بازگو خواهم كرد
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی