معرفي بهترين سايت هاي ايران
رپورتاژ آگهي رايگان در سايت بست فارسي

بهترين سايت هاي فريلنسري ايراني

فريلنسر كيست؟

فريلنسر (Freelancer) شخصي است كه فارغ از تعهد نسبت به اداره، شركت يا هر سازماني در زمينه كسب و كار خود به صورت دوركاري و حرفه اي فعاليت هاي لازم را براي ارگان هاي مختلف انجام داده و بسته به پروژه هايي كه قبول مي كند مي تواند كارفرماي خود را انتخاب نمايد. برخلاف روش هاي سنتي كه در سال هاي گذشته براي انجام كارها، ارائه سرويس ها و خدمات مختلف صورت مي گرفت كه شخص حتما بايد در مكان خاصي مشغول به كار مي شد و تابع يك كارفرما خاص بود، امروزه به لطف پيشرفت علم و تكنولوژي ديگر نيازي به ملزم كردن شخص به پايبند بودن به روش هاي سنتي وجود ندارد. نحوه كار فريلنسرها در نوع خود جذاب و جالب است زيرا آن ها مي توانند به راحتي در منزل خود بنشينند يا در حين مسافرت با قطار و هواپيما به راحتي به كسب درآمد بپردازند بدون اين كه سرما، گرما و هزينه خاصي را براي رفت و آمد متحمل شوند.

اگر شما يك فريلنسر (دور كاري) حرفه اي شويد سطح درآمدتان حتي از چندين كارمند در يك شركت يا اداره نيز بيشتر خواهد شد. اين گفته را كساني در حوزه هك، بورس، ثبت اطلاعات و گزارش و كساني كه در توليد محتوا كار مي كنند به سادگي متوجه شده و آن را درك مي كنند. امروزه كسب و كارهاي اينترنتي و ديجيتال ماركتينگ ها به قدري در كار و تجارت الكترونيك خود پيشرفت كرده اند كه اين مدل از بيزينس را در دنيا به همگان ثابت نمودند و درآمد فوق العاده اي را از اين طريق كسب مي كنند. براي درك بيشتر اين مسئله مي توانيد بازار بورس شركت هايي كه در زمينه تكنولوژي و آي تي در ايران فعال هستند را با بازار بورس خودرو، دارو و مواد غذايي مقايسه كنيد.

تعداد دوركاران يا همان فريلنسرها مدام در حال افزايش است. اين كه شما در چه رشته اي تحصيل كرده ايد يا چه حرفه اي مهارت داريد مهم نيست اگر در زمينه هايي مانند تدريس زبان كره اي، طراحي نقشه، تايپ، ترجمه، فتوشاپ و يا هر حرفه ديگري فعاليت داريد به راحتي مي توانيد در منزل خود نشسته و به كسب درآمد بپردازيد. اشخاص زيادي در نقاط مختلف دنيا هستند كه به مهارت شما نياز دارند. چون خيلي ها اصلا خبر ندارند كه شما در چه كاري حرفه اي هستيد و چه هزينه اي را دريافت مي كنيد پس لازم است محيطي فراهم باشد تا بتوانيد به عنوان فريلنسر كار كنيد.

در همين راستا چندي پيش يكي از دوستاني كه در يكي از شهرستان هاي استان كرمان زندگي مي كرد كه در زمينه زبان انگليسي تخصصي مهارت زيادي داشت و از همين طريق با استفاده از برنامه اسكايپ به تدريس اينترنتي زبان به دانش جويان لندن و منچستر مشغول شده بود، در همان مدت هزينه اي برابر با پنج سال تدريس در ايران را دريافت كرد آن هم به پوند انگليس!

بهترين سايت فريلنسر ايراني كدام است؟

سايت هاي فريلسنر ايراني چه اهدافي را دنبال مي كنند؟

قبل از آن كه اين سايت ها براي فريلنسرها طراحي شود برقراري ارتباط ميان كارفرما و دوركار مشكل بود. چرا كه افراد متخصص نمي دانستند كدام شركت ها به آن ها نياز دارند و شركت ها نيز نمي توانستند به راحتي نيروي مورد نياز را جذب كنند.
با اين حال نتيجه مي گيريم سايت هاي فريلنسري براي برقراري ارتباطي سريع و ساده ميان شركت ها و دوركاها تاسيس شده اند، علاوه بر اين مورد از لحاظ دريافت حقوق نيز فضاي امني براي طرفين پديد مي آيد.

چند نمونه از بهترين سايت هاي فريلنسري ايران

در اين مقاله هدف مان اين است كه شما را با معناي دقيق فريلنسر و تمام جزييات آن آشنا كنيم تا بدانيد چطور مي توانيد در اين زمينه فعاليت كرده و موفق شويد. در انتها نيز به معرفي سايت هاي فريلنسري كشور خواهيم پرداخت.

فريلنسينگ به اين معناست كه شما در هر زمينه اي كه تخصص كافي را داشته باشيد مي توانيد به صورت دوركاري فعاليت كنيد. فريلنسر شخصي است كه رئيس خودش است و هزينه ها و نوع كارش را خودش تعيين مي كند در واقع از كسي دستور نمي گيرد.

مزايايي دوركاري براي فربلنسرها:

  • شما رئيس خودتان هستيد و هيچ كس براي انجام كار روي سر شما نمي ايستد و دستور نمي دهد.
  • براي كار كردن نيازي نداريد تا وارد مكان خاصي مانند اداره يا شركت شويد بلكه مي توانيد در خانه خود مشغول به فعاليت شويد.
  • شما حق داريد كارفرما را خودتان انتخاب كنيد.
  • بايد حرفه اي باشيد تا پيشنهادات بهتري داشته باشيد.
  • ساعت كار دست خودتان است.
  • درآمد شما بستگي به پروژه اي دارد كه خودتان انتخاب مي كنيد و تعداد ساعاتي كه مي خواهيد كار كنيد.

معايب دوركاري براي فريلنسرها:

  • تمامي كارهاي يك پروژه از صفر تا صد بر عهده خودتان است.
  • در ابتدا شايد كمي سخت باشد كه بخواهيد فقط از همين طريق در آمد داشته باشيد.
  • ممكن است تا چند روز هيچ كاري براي انجام دادن نداشته باشيد.
  • بيمه نداريد و بازنشسته نمي شويد.

مزاياي دوركاري براي كارفرمايان:

  • به راحتي مي توانند از ميان صدها فريلنسر با پيشنهادهاي مالي مختلف يك نفر را انتخاب كنند.
  • به دليل رقابت زياد فريلنسر ممكن است مبلغ پاييني به شما پيشنهاد دهد.
  • مي توانيد فقط براي يك پروژه خاص از فريلنسرها استفاده كنيد و نيازي به حقوق ثابت ماهيانه نيست.
  • كار را به فريلنسر سپرده و روي مسائل مهم تر متمركز مي شوند.

معايب دوركاري براي كارفرمايان:

  • در عقد قرارداد بايد دقت لازم اعمال شود و تعهد كافي از فريلنسر گرفته شود.

مهمترين نكات براي موفقيت يك فريلنسر

در ابتدا مطمئن باشيد براي انجام كار مورد نظر تخصص و مهارت كافي را داريد. بايد تمام نكاتي را كه كارفرما از شما مي خواهد رعايت كنيد تا مجبور به دوباره كاري نشويد. با اين كار توجه كارفرما را جلب مي كنيد و درآمدتان نيز بيشتر مي شود. پروفايل مناسبي براي خود طراحي كرده و عكس خودتان را در آن بارگذاري كنيد. همواره خوش قول و پايبند به تعهدات باشيد. يك روزمه مناسب طراحي كرده و آن را در پروفايل تان قرار دهيد. از سايت هاي معروف و معتبر استفاده كنيد تا هم مبالغ بالاتري به شما پيشنهاد شود هم افراد بيشتري به شما كارشان را بسپارند.

شما در رشته ها و حرفه هاي مختلفي مي توانيد دوركاري كنيد. در ايران براي حرفه هاي زير بيشترين كار وجود دارد:

  • برنامه نويسي و طراحي  و پياده سازي سايت
  • برنامه نويسي موبايل
  • گرافيك و طراحي بنرهاي تبليغاتي
  • ماركتينگ
  • ترجمه متون
  • مقاله و تحقيق
  • فتوشاپ
  • تايپ و ويراستار

براي مشاهده كامل اين مقاله به بست فارسي مراجعه كنيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۷ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۴۷:۰۵ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

تبلیغات شما
درباره وبلاگ

بست فارسي اولين مركز معرفي سايت هاي برتر ايران است و عملكرد بسيار شگفت انگيزي از خود در اين زمينه نشان داده است. ما در Bestfarsi شما را با بهترين برندهاي موفق ايران آشنا مي كنيم. رپورتاژ آگهي رايگان يكي از مهمترين خدمات سايت بست فارسي مي باشد كه شما مي توانيد كسب و كار اينترنتي خود را به عنوان بهترين سايت ايران در حوزه هاي مختلف و در قسمت ثبت رپورتاژ آگهي رايگان ثبت كنيد تا ما شما را به ديگران معرفي كنيم. ابتدا توضيحاتي در مورد سايت Bestfarsi.ir براي شما بازگو خواهم كرد
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی