معرفي بهترين سايت هاي ايران
رپورتاژ آگهي رايگان در سايت بست فارسي

 

بهترين سايت خريد لوازم آرايشي و بهداشتي ايران كدامند؟

استفاده از لوازم آرايشي و بهداشتي از زمان هاي قديم توسط خانم ها رايج بوده است. امروزه با ورود افراد زيادي به صنعت لوازم آرايشي، رقيب هاي زيادي در بازار داغ فروش محصولات و لوازم آرايشي وجود دارند كه در اين ميان براي ترغيب مشتري به خريد، از محصولات ارزان و بي كيفيت استفاده ميكنند. به همين دليل خريد محصولات آرايشي و بهداشتي مناسب و با كيفيتي كه اورجينال باشند، يكي از دغدغه هاي اصلي خانم هاست.

ما در ادامه مقاله توضيحات كوتاهي درباره محصولات آرايشي و بهداشتي به شما خواهيم گفت و سپس ده تا از بهترين فروشگاه هاي اينترنتي لوازم آرايشي را به شما معرفي ميكنيم تا ديگر خريد محصولات اصل و با كيفيت جزو نگراني هاي شما نباشد.

تاريخچه لوازم آرايشي و بهداشتي

تاريخچه لوازم آرايشي و بهداشتي به هزاران سال قبل بر ميگردد. اما مشخص شده است كه اولين كساني كه آرايش ميكردند مصريان باستان بودند كه آرايش آن ها بيشتر آرايش هاي غليظ چشم بود. در كشور خودمان هم از زمان هاي قديم آرايش كردن رايج بوده است. سرمه كشيدن براي چشم ها، حنا گذاشتن بر روي مو ها، وسمه كشيدن براي ابرو ها و در نهايت استفاده از سفيداب براي روشن كردن پوست شان، آرايش خانم ها را تكميل ميكرد. به مرور زمان صنعت هاي بزرگي براي ساخت لوازم آرايشي و بهداشتي به وجود آمدند و با استقبال بي نظير مردم، امروزه رقيب هاي بسيار زيادي در اين زمينه پيدا ميشوند كه با وجود تعداد زيادشان، هر كدام حرفي براي گفتن دارند.

بهترين سايت خريد لوازم آرايشي و بهداشتي,خريد لوازم آرايشي و بهداشتي,سايت فروش لوازم آرايشي و بهداشتي

طبقه بندي محصولات فروشگاه لوازم آرايشي و بهداشتي

ما در اين مقاله محصولات آرايشي و بهداشتي را به طور كلي به چهار دسته كه پر كاربرد ترين هستند، طبقه بندي كرده ايم.

لوازم آرايشي

لوازم آرايشي بدون شك يكي از پر مصرف ترين محصولات هستند كه فروش بسيار بالايي دارند. لوازم آرايشي در انواع مختلفي مثل لوازم آرايشي براي پوست، چشم، ابرو، لب و ناخن ها وجود دارند.

  • لوازم آرايشي پوست: انواع كرم پودر، كانسيلر، كانتور، هايلايتر و رژگونه
  • لوازم آرايشي چشم: انواع ريمل، خط چشم، مداد چشم و سايه
  • لوازم آرايشي ابرو: ژل ابرو، ريمل ابرو و مداد ابرو
  • لوازم آرايشي لب: خط لب، رژ، بالم لب، برق لب، تينت لب

خريد لوازم آرايشي با كيفيت باعث ميشود تا پوست شما جوش نزند، چشم هاي شما حساسيت ندهند، ابرو هايتان نريزند و در نهايت مواد شيميايي از طريق لب ها وارد بدنتان نشوند.

سايت هاي فروش لوازم آرايشي و بهداشتي,فروش لوازم آرايشي و بهداشتي,فروشگاه آنلاين لوازم آرايشي و بهداشتي

محصولات بهداشتي (مراقبت پوست)

پوست يكي از حساس ترين اجزاي صورت است كه بايد به خوبي از آن مراقبت كنيم و از محصولات بهداشتي اصل براي پاكيزه نگه داشتن آن استفاده كنيم. از آن جايي كه پوست در معرض آلودگي هايي بسيار زيادي است و هر لحظه ممكن است آكنه و جوش بزند، محصولات بهداشتي مراقبت پوستي وارد بازار شدند و روتين هاي پوستي به برنامه هاي زندگي افراد اضافه شدند.

روتين پوستي ما را از شر جوش هاي مزاحم راحت ميكند و پوستي صاف و شفاف، بدون چين و چروك را به ما هديه ميدهد. البته بايد بدانيم كه روتين پوستي فقط مختص خانم ها نيست و آقايان هم براي داشتن پوستي بهتر بايد از روتين پوستي مناسب با نوع پوست شان استفاده كنند.

محصولات بهداشتي (مراقبت مو)

مو ها در زيبايي افراد نقش به سزايي دارند. به همين دليل نگهداري از مو ها بايد به كمك محصولات بهداشتي مراقبتي مو به خوبي انجام شود. ريزش مو، شوره مو، موخوره و ديگر مشكلاتي كه براي مو ها پيش مي‌آيند، با استفاده از محصولات مراقبتي مو قابل پيشگيري هستند. از شامپو هاي ضد شوره و تقويت كننده استفاده كنيد. قبل از سشوار و اتو كشيدن از اسپري هاي دو فاز مخصوص استفاده كنيد تا آسيبي به مو هايتان وارد نشود. همچنين از ماسك هاي مو براي نرم شدن و حالت دهي به مو ها و از سرم هاي مو براي حفظ رطوبت مو ها و جلوگيري از وز شدن شان استفاده كنيد.

عطر و ادكلن

عطر شما براي هميشه در خاطر افراد باقي ميماند. در واقع شما به نوعي با بوي عطر تان شناخته ميشويد. با حضور پيدا كردن در يك مكان، حتي قبل از ديده شدن تان، اين بوي عطر شما است كه به مشام ميرسد. پس هميشه از عطر و ادكلن استفاده كنيد و خوشبو باشيد. انتخاب عطر كاملا سليقه اي است و هيچ فردي نميتواند يك عطر خاص را براي همه پيشنهاد كند؛ اما سعي كنيد تا جاي ممكن از عطر هاي ملايم استفاده كنيد تا همه از بوي دلنشين آن لذت ببرند.

اگر به عطر و ادكلن حساسيت داريد ميتوانيد از بادي اسپلش ها استفاده كنيد كه سبك تر هستند و بوي خيلي كمتري نسبت به عطر دارند.

فروشگاه اينترنتي لوازم آرايشي و بهداشتي,فروشگاه لوازم آرايشي و بهداشتي,بهترين سايت خريد لوازم آرايشي و بهداشتي

ويژگي هاي بهترين فروشگاه لوازم آرايشي و بهداشتي

يك فروشگاه لوازم آرايشي و بهداشتي معتبر، قبل از اين كه به دنبال افزايش سود باشد بايد به دنبال كسب رضايت مشتريان خود باشد. در واقع بايد هميشه مشتري مدار باشد و اين گونه، از طريق كيفيت بالاي محصولاتش و جلب رضايت مشتري ها، سود زيادي به دست خواهد آورد. علاوه بر اين نكته مهمي كه گفتيم، بايد ويژگي هاي زير را داشته باشد:

  • دارا بودن محصولات متنوع
  • تضمين اصالت كالا ها
  • ارسال به موقع
  • استفاده از بسته بندي هاي محكم
  • قابليت مرجوعي در صورت شكسته بودن يا ريخته شدن محصولات
  • قيمت گذاري مناسب
  • در اختيار بودن اطلاعات كامل محصول براي مشتري از جمله تاريخ انقضا
  • مشاوره قبل و بعد از خريد محصولات
  • استفاده از تيم پشتيباني قوي براي حل مشكلات مشتريان

بهترين سايت خريد لوازم آرايشي و بهداشتي,خريد لوازم آرايشي و بهداشتي,سايت فروش لوازم آرايشي و بهداشتي

برند هاي لوازم آرايشي و بهداشتي خارجي

بهترين برند هاي لوازم آرايشي و بهداشتي خارجي قطعا محصولات با كيفيتي تهيه ميكنند كه ارزش قيمت بالاي آن ها را دارد.

كشور فرانسه در تهيه محصولات آرايشي بسيار خوب عمل ميكند. كيفيت برند هاي فرانسوي مثل لورآل، ديور، ميبلين و بايودرما اثبات شده اند.

برند هاي اليزابت اردن، نيتروژنا و كلينيك كه از بهترين برند هاي كشور آمريكا هستند قطعا نيازي به معرفي ندارند و همه ما براي يك بار هم كه شده اسم آن ها را شنيده ايم.

برند بادي شاپ هم به عنوان يك برند فوق العاده ساخت انگلستان شناخته ميشود.

برند هاي لوازم آرايشي و بهداشتي ايراني

برند هاي كاليستا، ماي، شون، سينره، اين لي، سي گل و… جزو برند هاي بسيار مطرح ايراني هستند. اگر به دنبال خريد لوازم آرايشي و بهداشتي با قيمت مناسب تر از برند هاي خارجي اما با حفظ كيفيت مطلوب ميگرديد، خريد لوازم آرايشي و بهداشتي از اين برند ها پيشنهاد ميشود.

ما در ادامه براي شما ده تا از بهترين فروشگاه هاي اينترنتي براي خريد لوازم آرايشي و بهداشتي را معرفي كرده ايم كه هم محصولات برند هاي خارجي و هم محصولات برند هاي ايراني را كه نام برديم به صورت اورجينال و با بالا ترين كيفيت و مناسب ترين قيمت در اختيار شما قرار ميدهند.

بهترين سايت خريد لوازم آرايشي و بهداشتي,خريد لوازم آرايشي و بهداشتي,سايت فروش لوازم آرايشي و بهداشتي

تشخيص اصل يا فيك بودن لوازم آرايشي و بهداشتي

همان طور كه ميدانيد استفاده از محصولات آرايشي و بهداشتي فيك مشكلاتي را براي ما به همراه مي‌آورد. در ساخت لوازم آرايشي و بهداشتي تقلبي، مواد با كيفيتي به كار نرفته است و از همه مهم تر توسط شركت و كشوري كه ما حاضريم براي محصولاتش هزينه پرداخت كنيم، ساخته نشده است. دو مورد از راه هاي تشخيص جنس فيك را در زير مشاهده ميكنيد.

كد اصالت كالا را به شماره اي كه بايد، ارسال كنيد و اطلاعاتي كه مشاهده ميكنيد از جمله شركت مبدا و كشور سازنده را با اطلاعات درج شده روي محصول مقايسه كنيد.

راه بعدي اسكن كردن باركد محصول است تا كشور سازنده را به شما نشان دهد.

اما ساده ترين و آسان ترين راه براي تشخيص محصولات اورجينال خريد از معتبر ترين فروشگاه هاست كه توسط افراد زيادي معرفي شده اند و كيفيت آن را تاييد ميكنند. در بست فارسي همراه ما باشيد تا با ۱۰ بهترين فروشگاه لوازم آرايشي و بهداشتي ايران آشنا شويد. ما در اين مقاله براي شما عزيزان ده تا از بهترين و معتبر ترين فروشگاه هاي اينترنتي را جمع آوري كرده ايم تا خيال تان از بابت اصل بودن محصولات راحت باشد؛ چرا كه تمامي آن ها اصالت محصولات را تضمين ميكنند.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۴ آبان ۱۴۰۲ ] [ ۰۵:۰۰:۳۶ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

تبلیغات شما
درباره وبلاگ

بست فارسي اولين مركز معرفي سايت هاي برتر ايران است و عملكرد بسيار شگفت انگيزي از خود در اين زمينه نشان داده است. ما در Bestfarsi شما را با بهترين برندهاي موفق ايران آشنا مي كنيم. رپورتاژ آگهي رايگان يكي از مهمترين خدمات سايت بست فارسي مي باشد كه شما مي توانيد كسب و كار اينترنتي خود را به عنوان بهترين سايت ايران در حوزه هاي مختلف و در قسمت ثبت رپورتاژ آگهي رايگان ثبت كنيد تا ما شما را به ديگران معرفي كنيم. ابتدا توضيحاتي در مورد سايت Bestfarsi.ir براي شما بازگو خواهم كرد
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی