معرفي بهترين سايت هاي ايران
رپورتاژ آگهي رايگان در سايت بست فارسي

موفقيت چيست و موفق كيست؟

(بروزرساني آذر 98)

هيچ فردي جز خودش متوجه نميشود كه در آينده يا حال چقدر موفق است، چراكه موفقيت يك حس دروني بوده و تا فرد به آن باور نداشته باشد نمي تواند بگويد كه من فردي موفق هستم. بنابر اين به حرف هاي ديگران اهميت ندهيم و سعي كنيم كه به نظرات اطرافيانمان نسبت به خود فقط يك لبخند بزنيم. مشاهد مي كنيم كساني كه درباره ما قضاوت مي كنند خودشان چگونه زندگي مي كنند و در كجاي راه مي باشند. در مسير موفقيت فراز و نشيب ها زيادي ديده ميشود، اما بايد نسبت به آنها بي توجه باشيم تا به آنچه در ذهن خود مي پرورانيم برسيم.

اكثراً صاحب نظران موفقيت را مثلثى طلايى مي دانند كه سه ضلع آن شامل: نظم و آرامش، برنامه ريزى و دقت و سرعت عمل و زمان شناسى مي باشد.

اين حقيقت دارد كه هر فردي ناخداى كشتى زندگى خودش است و زمانى به موفقيت خواهد رسيد كه خوب فكر كرده و هدفش را تعيين كند، خوب حركت نمايد و با تغييرات زندگي سازگار شود، خوب برنامه ريزى كرده و به آن عمل كند.

“بيشتر انسانها به همان اندازه خوشبخت هستند كه خود مي خواهند.” آبراهام لينكلن

تعريف موفقيت چيست؟

موفقيت يعني پيشبرد تمام فاكتورهاي فرد از جمله: سلامتي، معنويت، ثروت، آرامش، عشق و خدمت به ديگران

هر فرد داراي ابعاد گوناگوني است كه براي رسيدن به موفقيت بايد تمام فاكتورهاي خود را پيش ببرد و همه زواياي وجودش را پرورش دهد تا به هدف نهايي خود در زندگي دست يابد.

همه انسانها بايد وجودشان را از باورهاي مثبت پر كنند و هميشه خود را فردي ببيند كه آرزوهاي بزرگ دارد. همچنين بايد افكار منفي را از رسيدن به خواسته ها و اهدافش دور كنند. اين افكار از كودكي درون ذهنمان جا خشك كرده و ما را به سمتي پيش هدايت مي كند كه نمي خواهيم.

بهترين سايت هاي موفقيت و انگيزشي

جداي از اينكه در چه مقطع تحصيلي هستيم يا چه موقعيت اجتماعي داريم و يا اينكه چند سال سن داريم، همگي ميل شديدي به موفقيت داشته و دوست داريم طعم لذت رسيدن به چيزي كه انتظارش را كشيده و برايش سخت تلاش كرده ايم را بچشيم. كلمه موفقيت و معناي آن در زندگي هر كسي متفاوت است و گاهي نمي توان بر اساس يك سري الگوريتم ها و هرم هايي كه راه هاي رسيدن به موفقيت را تعيين مي كنند به اهداف خود رسيد! و دليل آن هم كاملا مشخص است، زندگي هيچكس شبيه به ديگري نيست! از همين رو گاهي در زندگي پيش مي آيد كه ندانيم چه مسيري درست تر است و يا احساس كنيم كه گرفتار بيراهه شده ايم و هيچ راهي براي رسيدن به خواسته هاي مان كه منجر به موفقيت مي شوند وجود ندارد. اينجاست كه بايد به سراغ كساني برويم كه به قول معروف چندين پيراهن بيشتر از ما پاره كرده اند و سرد و گرم روزگار را به خوشي و ناخوشي چشيده اند. لابد فكر مي كنيد كه منظور ما از افراد موفق اين است كه برويد و چند كتابي كه آن ها نوشته اند را بخوانيد! نه اشتباه نكنيد گاهي بهتر است كه از كساني راهنمايي بگيريم كه مدام بتوانيم با آن ها در ارتباط باشيم و يا در نسشت ها و فعاليت هاي شان در زمينه موفقيت شركت كنيم براي آگاهي بيشتر در اين زمينه مي توانيد به يكي از بهترين سايت موفقيت ايران مراجعه كنيد، چراكه اين روزها سايت هاي بسياري در اين زمينه فعاليت دارند كه مي توانيد با مشاوران و كارشناسان شان مستقيما در ارتباط باشيد.

براي مشاهده كامل اين مقاله به بست فارسي مراجعه كنيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۷ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۰۲:۳۲ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

تبلیغات شما
درباره وبلاگ

بست فارسي اولين مركز معرفي سايت هاي برتر ايران است و عملكرد بسيار شگفت انگيزي از خود در اين زمينه نشان داده است. ما در Bestfarsi شما را با بهترين برندهاي موفق ايران آشنا مي كنيم. رپورتاژ آگهي رايگان يكي از مهمترين خدمات سايت بست فارسي مي باشد كه شما مي توانيد كسب و كار اينترنتي خود را به عنوان بهترين سايت ايران در حوزه هاي مختلف و در قسمت ثبت رپورتاژ آگهي رايگان ثبت كنيد تا ما شما را به ديگران معرفي كنيم. ابتدا توضيحاتي در مورد سايت Bestfarsi.ir براي شما بازگو خواهم كرد
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی