معرفي بهترين سايت هاي ايران
رپورتاژ آگهي رايگان در سايت بست فارسي

بهترين سايت هاي فروش اينترنتي بليط قطار

(بروزرساني آبان 98)

در روزگاري نچندان دور براي خريد بليط قطار، حتماً بايد به مراكز فروش بليط قطار رفته و بليط تهيه مي كرديم. هميشه با رسيدن ايام تعطيلات بايد با صف‌ هاي طول و دراز مردم براي تهيه بليط قطار روبرو ميشديم، اما حالا بايد خوشنود باشيم كه با توسعه فناوري اطلاعات و ارتباطات در زمينه خريد اينترنتي بليط قطار در ناوگان ريلي كشور و با راه‌ اندازي سامانه خريد اينترنتي بليط قطار، اين امكان به مسافران داده شده است تا بدون صرف زمان اضافي و سفرهاي ‌شهري بي‌ مورد، از منزل يا محل كار خود، با دسترسي به سامانه اينترنتي و يا اپليكيشن هاي فروش اينترنتي بليط قطار، به راحتي با چند كليك بليط خود را تهيه نمايند.

اگر مي خواهيد سفر كنيد و قصد خريد بليط قطار را داريد اول بايد چند دقيقه از وقت خود را صرف مطالعه اين مطلب كنيد، چراكه دانستن نكات ساده در خريد اينترنتي بليط قطار شما را كمك كرده تا در مدت زمان كوتاهي فرآيند رزرو بليط و خريد آن را انجام دهيد.

روش هاي خريد اينترنتي بليط قطار

در مجموع سه شركت گسترده در حيطه حمل و نقل ريلي در ايران مشغول به كار هستند. اين سه شركت بهترين سامانه خريد بليط قطار هستند كه شامل رجا، فدك و سفير مي باشند. بعلاوه مي توانيد به وسيله سايت شركت هايي كه اجازه فروش اينترنتي بليط قطار دارند اقدام كنيد كه اين شركت هاي مسافرتي هم اكنون به صورت گسترده در ايران در حال افزايش است. فوايد استفاده از اين سيستم ها ارائه هم زمان بليط قطار شركت هاي متفاوت ريلي است و مي توانيد با مطالعه تجهيزات و هزينه هر قطار، بليط خود را خريداري كرده و از اعتبار سيستم مطمئن شويد. بليط آنلاين قطار را مي توان به وسيله استفاده از سامانه اينترنتي خصوصي شركت هاي ريلي و همچنين شركت هاي مسافرتي كه اجازه فروش بليط قطار را دارند خريداري نماييد.

فوايد خريد بليط اينترنتي قطار

  1. جهت تهيه بليط از بهترين سايت خريد بليط قطار مي توانيد در هر ساعت و يا محلي اقدام كرده و محدوديت خود را در مورد زمان و مكان خريد از بين ببريد.
  2. يكي از مزيت هاي خريد آنلاين بليط قطار اين است كه شما مي توانيد قطار هايي كه مربوط به تاريخ مورد نظر شما است از نظر قيمت و كارايي بررسي نماييد و بهترين گزينه را انتخاب كنيد، همچنين مي توانيد خدمات عرضه شده را بسنجيد و در نتيجه يك انتخاب خوب داشته باشيد.
  3. مي توانيد به وسيله خريد بليط آنلاين زمان حركت قطار ها را مشاهده نماييد و با توجه به شرايط خود مناسب ترين ساعت را تعيين كنيد.
  4. ميان هيچ يك از مكان هاي فروش (چه به وسيله خريد آنلاين و چه به وسيله خريد فيزيكي) اختلافي وجود ندارد، اين بدين معناست كه اگر موفق به خريد بليط در يك زمان مشخص نشديد ديگر نمي توانيد از طريق خريد حضوري نيز آن را خريداري كنيد.

نكات مهم در خريد اينترنتي بليط قطار

در زمان رزرو بليط قطار بايد يكسري نكات را رعايت فرماييد. روند عمليات فروش بليط قطار در سامانه‌ هاي اينترنتي روند آساني دارد و با كمترين اطلاعات هم مي توان بليط خود را تهيه نمود.

  • مجموعه معلوماتي كه براي خريد بليط اينترنتي نياز داريد شامل: نام و نام خانوادگي، كد ملي و تاريخ تولد مي باشد. اين اطلاعات را نمي توان ناقص وارد كرد و بايد حتما بي عيب و نقص وارد شوند. شهرواندان خارجي براي تهيه بليط قطار بايد به جاي كد ملي شماره گذرنامه را وارد كنند.
  • هنگام خريد بليط قطار خانم ها و آقاياني كه مي خواهند تنها سفر كنند مي توانند كوپه مخصوص به خانم ها يا كوپه مخصوص به آقايان را انتخاب نمايند. اما به اين نكته توجه داشته باشيد خانم هايي كه فرزند پسر شش سال به بالا دارند نمي توانند از كوپه خانم ها استفاده كنند و بايد بليط عادي را خريداري كنند.
  • علاه بر خريد بليط مسافر، مي توان براي جا به جايي خودرو نيز بليط حمل خودرو را رزرو كرد. در صورتي كه تعداد مسافران كمتر از گنجايش يك كوپه 4 نفره باشد، مسافران و گردشگران مي توانند براي راحتي بيشتر در طول مسير گزينه كوپه دربست را انتخاب نمايند.
  • مي‌ توان با انتخاب گزينه بليط دو طرفه، بليط برگشت قطار خود را نيز هم ‌زمان خريداري كرد.
  • بر اساس قانون هاي راه آهن جمهري اسلامي ايران محدوديت سني بيش از 17 سال جهت افراد مجرد براي ورود به قطار اعمال مي شود.
  • بعد از ثبت اطلاعات در سامانه فروش بليط مي توانيد بليط خود را پرينت نموده و در صورت نياز بليط چاپ شده را به مامور قطار ارائه دهيد.
  • هنگام آماده شدن براي سفر نيز حتما مدارك شناسايي با خود ببريد.

براي مشاهده كامل اين مقاله به بست فارسي مراجعه كنيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۷ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۵۹:۴۶ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

تبلیغات شما
درباره وبلاگ

بست فارسي اولين مركز معرفي سايت هاي برتر ايران است و عملكرد بسيار شگفت انگيزي از خود در اين زمينه نشان داده است. ما در Bestfarsi شما را با بهترين برندهاي موفق ايران آشنا مي كنيم. رپورتاژ آگهي رايگان يكي از مهمترين خدمات سايت بست فارسي مي باشد كه شما مي توانيد كسب و كار اينترنتي خود را به عنوان بهترين سايت ايران در حوزه هاي مختلف و در قسمت ثبت رپورتاژ آگهي رايگان ثبت كنيد تا ما شما را به ديگران معرفي كنيم. ابتدا توضيحاتي در مورد سايت Bestfarsi.ir براي شما بازگو خواهم كرد
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی